۰
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی دو تیم سرخابی کشورمان در نتیجه گیری نسبت به فصل قبل تا هفته دوم از لیگ شرایط جالبی را تجربه کردند.

سوژه روز/ برانکو پیشرفت کرد، منصوریان درجا زد!

به گزارش خبرورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم توانست در تبریز از سد تراکتورسازی بدون ستاره عبور کند. آنها در هفته اول نیز به 3 امتیاز حساس دیدار با فولاد خوزستان رسیدند تا جمع امتیازات شان را به عدد 6 برسانند. این در حالی است که در لیگ شانزدهم، پرسپولیس در هفته اول مقابل سایپا به برتری رسید اما در هفته دوم با فولاد در تهران مساوی کرد تا 4 امتیازی شود اما در این فصل نسبت به لیگ قبلی با 2 امتیاز پیشرفت در امتیازگیری مواجه شده اند. 
این موضوع برای استقلال کاملا متفاوت است. آبی پوشان در هفته نخست رقابت های فصل قبل با نفت تهران در ورزشگاه آزادی به تساوی یک – یک رسیدند و سپس در هفته دوم مغلوب استقلال خوزستان شدند. با این حساب، منصوریان در نتیجه گیری دقیقا مثل فصل قبل خود عمل کرد و از دو بازی ابتدایی فصل تنها یک امتیاز گرفت. 
پرسپولیس در هفته سوم مهمان نفت تهران در ورزشگاه تختی است و استقلال باید از تراکتورسازی تبریز میزبانی کند. فصل قبل و در هفته سوم، پرسپولیس موفق شد با حساب یک بر صفر در تبریز از سد گسترش فولاد عبور کند و استقلال نیز در هفته سوم از لیگ قبلی مقابل صنعت نفت آبادان در خانه با شکست 2 بر یک متوقف شد. باید دید اتفاقات این هفته به چه شکل رقم می خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی