نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

كمال كاميابي‌نيا دقيقه 64 وارد زمين شد و 2 دقيقه بعد حساس‌ترين گل مسابقه بزرگ هفته را در تبريز به ثمر رساند.

كاميابی نيا: ميكائيل نبود، بايد بازی را از تلويزيون تماشا می كردم

به گزارش خبرورزشی،هافبك دفاعي مؤثر پرسپوليس پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت بار ديگر ثابت كرد بازيكني است كه جانشين ندارد. با توجه به گل سه امتيازي كاميابينيا، روزنامه خبرورزشي كمال را به عنوان ستاره مسابقه تراكتورسازي و پرسپوليس در تبريز برگزيد. بعد از پيروزي سرخپوشان تهراني و در حالي كه پرسپوليسيها در فرودگاه تبريز حضور داشتند، گپ و گفتي با شماره 11 داشتيم كه در زير ميخوانيد.

* وقتي در دقيقه 64 كنار زمين ايستاده بودي و ميخواستي به عنوان بازيكن تعويضي وارد بازي شوي، فكرش را ميكردي 2 دقيقه بعد قرار است گل بزني؟

راستش را بخواهيد به گلزني يا اينكه دو دقيقه بعد گل ميزنم، فكر نميكردم اما يك حسي درونم ميگفت نبايد دست خالي از تبريز برگرديم. لحظه ورود به زمين حس خاصي داشتم و ميخواستم يك كاري انجام بدهم.

* شايد هم تجربه بازي كردن مقابل تيمهاي يحيي گلمحمدي به ويژه ذوبآهن اصفهان و شكست خوردن در دقايق پاياني اين حس را درون تو تقويت ميكرد؟

شايد، نميدانم ولي هرچه بود، خدا را شكر ميكنم قرعه گلزني به نام من افتاد و توپ درست همانجايي رفت كه ميخواستم. واقعاً دست ميكاييل درد نكند.

* ميكاييل؟! منظورت فيزيوتراپ تيم ملي است؟

بله، باور كنيد اگر ميكاييل و پزشكان تيم ملي نبودند، به هفته پنجم هم نميرسيدم و بايد بازي با تراكتورسازي را از تلويزيون تماشا ميكردم!

* ولي برخيها ميگويند اين ميكاييل خيلي جوان است و...

اتفاقاً بسيار كاربلد است. بايد با او كار كنيد و متوجه شويد. كارلوس كيروش الكي كسي را با خود به ايران نميآورد و اطرافش همگي آدمهاي حرفهاي هستند. وظيفه خودم ميدانم كه از ميكاييل و دكتر شهاب و دكتر خانلري پزشكان تيم ملي تشكر كنم. بنويسيد ممنونم آقاي كيروش.

* آنقدر خوب بودي كه برانكو پس از بازي در كنفرانس مطبوعاتي از تو تعريف كرده و بگويد كمال بازيكن فيكس من است.

بله، از آقاي برانكو ممنون هستم كه در پرسپوليس اعتماد به نفس مرا بالا برد. ايشان هم يك مربي حرفهاي است كه بدنساز كاردرستي مثل ماركو استيلينوويچ را به ايران آورده است. تمرينات اختصاصي و انفرادي ماركو حرف نداشت و باعث شد من زودتر آماده شوم.

* برخيها ميگويند اگر هفته آخر مقابل سياهجامگان بازي نميكردي، كارت به عمل جراحي كشيده نميشد. قبول داري؟

شعار نميدهم ولي من حاضرم سرم را براي موفقيت پرسپوليس بدهم. فرمول كار من مشخص است. جنگ براي پيروزي و موفقيت. پشيمان نيستم كه چرا آن روز بازي كردم. به هر حال تيم به من نياز داشت و بايد به زمين ميرفتم.

* دوران مصدوميت، جراحي و پس از آن چگونه گذشت؟

سخت و رنجآور است اما به هر حال بايد طي شود. مصدوميت هم بخشي از فوتبال است ولي از ته دل آرزو ميكنم هيچ فوتباليستي مصدوم نشود. واقعاً سخت است.

* اين آرزو هم محال است!

ميدانم اما... بگذريم! هرچه بود، گذشت و حالا آماده خدمت به پرسپوليس هستم.

* بعد از گلزني مقابل تراكتورسازي چه حسي داشتي؟

همه چيز از جلوي چشمانم مثل برق و باد گذشت. روزهايي كه به عنوان هوادار به ورزشگاه كارگران ميرفتم كه تمرين پرسپوليس با مربيگري عليآقا پروين را از نزديك تماشا كنم. براي رسيدن به پرسپوليس سختيهاي زيادي كشيدم و به پوشيدن پيراهن اين تيم افتخار ميكنم. آن لحظه چنين حسي داشتم.

* گلي كه به تراكتورسازي زدي، ميتواند شروع رسمي كاميابينيا با پرسپوليس در ليگ هفدهم هم باشد. نظر خودت چيست؟

خيلي خوشحالم و نميدانم چه بگويم ولي حق با شماست. اين گل ميتواند شروع دوران جديدي براي من باشد و اينكه نقشههاي زيادي هم براي فصل جديد كشيدم. ميخواهم به آقايي پرسپوليس در فوتبال ايران كمك كنم. امسال من و همبازيانم ميخواهيم جام درو كنيم!

* بسيار خوب، در پايان حرفي خطاب به هواداران پرسپوليس نداري؟

بنويسيد زنده باد پرسپوليس!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی