نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریم باقری مربی پرسپولیس به اظهار نظر درباره رویدادهای تبریز در دیدار تراکتور – پرسپولیس پرداخته است.

باقری: اتفاقات تبریز ضربه به تمام آذری زبان‌هاست

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیسی ها پس از حضور در تبریز با واکنش تند گروهی از هواداران تراکتور مواجه شدند. این رفتار در دیدار پنجشنبه هم در سکوهای ورزشگاه تبریز مشاهده شد. کریم باقری که خود اهل تبریز است و از این شهر به فوتبال ایران معرفی شد درباره رویدادهای رخ داده به سایت باشگاه پرسپولیس می گوید: قبل از هر چیز باید بگویم حساب مردم فهیم تبریز و آذربایجان و هواداران خوب و وفادار تراکتورسازی از افرادی که دست به رفتار و گفتار ناشایست در فرودگاه و ورزشگاه زدند جدا است. مردم تبریز و آذربایجان به میهماننوازی معروف هستند و هواداران تراکتورسازی هم از این قاعده مستثنی نیستند. 
باقری درباره رفتار برخی هواداران تراکتور گفت: اتفاقاتی از آن نوع که در فرودگاه روی داد یا گهگاه در ورزشگاههای آنجا یا دیگر شهرها از عدهای محدود دیده میشود ریشههای نامعلومی دارد. این رفتارها و فحاشیها قبل از اینکه به روح و روان تیم حریف لطمه بزند، مردم خوب تبریز و هواداران واقعی تراکتورسازی را متاثر میکند چرا که به وجهه آنها لطمه میزند. تبریزیها و آذری زبانها مردم غیرتمندی هستند و قطعا این کار ضربهای به همه آنهاست که چنین رفتارهایی به نام آنها نوشته شود. 
او همچنین معتقد است برخی به عمد دست به چنین کارهایی می زنند: حتی شاید برخی افراد به عمد دست به تحریک احساسات گروهی اندک میزنند تا اعتبار و فرهنگ غنی و قوی مردم این بخش از کشورمان را دچار خدشه کنند اما قطعا این اتفاق نمیافتد و من باز تاکید میکنم هواداران واقعی تراکتورسازی همانهایی هستند که در سختترین روزها هم تیم خود را رها نکردند و بدون دست زدن به این مسائل همواره تیم خود را در ورزشگاهها تشویق و حمایت کردند و مایه افتخار همه ما و کل فوتبال ایران هستند و تراکتورسازی هم بخاطر حضور آنها در فوتبال ایران و آسیا اعتبار ویژهای دارد. من امیدوارم با پیگیریهایی که صورت میگیرد اجازه داده نشود که عدهای با قصد و نیت نامعلوم در نقاط محتلف کشور به مردم و هواداران خوب و فرهنگ ایران لطمه وارد کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی