نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالدینیو ستاره سابق بارسلونا می‌گوید کوتینیو گزینه خوبی برای جانشینی نیمار است.

رونالدينيو: مشكل بارسا اين است كه همه می‌دانند چقدر پول دارد!

به گزارش خبرورزشی، پس از جدايي نيمار از بارسلونا و انتقالش به پاريسنژرمن، رونالدينيو ستاره سابق فوتبال برزيل و جهان در اين رابطه به اظهارنظر پرداخته و در مورد جانشين نيمار در باشگاه كاتالان صحبت كرد.

رونالدينيو يكي از معدود افرادي است كه شناخت خيلي خوبي از هر دو باشگاه بارسلونا و پاريسنژرمن دارد و به همين بهانه و البته به خاطر برزيلي بودنش، يكي از كساني است كه به بهترين نحو ممكن ميتواند در مورد انتقال نيمار به پارك پرنس به اظهارنظر بپردازد.

حالا و با جدايي نيمار از بارسا و پيوستنش به پياسجي، هواداران بارسا به شدت از او دلخور هستند و حتي برخي از آنها، پيراهنهاي نيمار را به آتش كشيدهاند وتنها راه پيش روي سران باشگاه، يافتن جانشين مناسبي براي نيمار جوان است. در اين ميان نامهاي زيادي مطرح شده است: ديبالا، دمبله، امباپه و كوتينيو.

به همين بهانه روزنامه ديليميرر گفتوگويي را با رونالدينيو در اين رابطه انجام داده. اسطوره برزيلي در مورد جانشين نيمار در باشگاه كاتالان گفته: «بازيكنان خيلي كمي در دنيا هستند كه بتوانند جانشين نيمار شود ولي به نظر من كوتينيو ميتواند يكي از اين بازيكنان باشد. او در سطحي است كه ميتواند به بارسلونا بيايد و جاي خالي نيمار را پر كند ولي سران ليورپول هم ارزش و قدر او را ميدانند و خريد او براي بارسا هزينه بالايي را دربرخواهد داشت.»

رونالدينيو همچنين آرزوهاي خوبي براي نيمار دارد: «اميدوارم كه وقتي كريستيانو رونالدو و لئو مسي دچار كمي افت شدند، اين نيمار باشد كه بتواند جاي آنها را پر كند. فكر ميكنم او دوباره (براي اهداي جايزه بهترين بازيكن سال كه روز 23 اكتبر توسط فيفا اهدا خواهد شد) در بين كريس و مسي قرار ميگيرد. بازيكنان خوبي در سراسر دنيا هستند ولي اين بازيكنان تفاوتها را رقم ميزنند. نيمار در سطح بالايي است و به عنوان يك برزيلي اميدوارم كه بتواند كه وقتي مسي و كريس افت كردند، جايگزين آنها شود.»

او با شناختي كه از هر دو باشگاه پياسجي و بارسلونا دارد، به نيمار توصيههايي كرد: «من براي هر دوي اين تيمها بازي كردهام و قطعاً بارسلونا از نظر تاريخي تيم بزرگتري است ولي هر دو باشگاه الان در سطحي هستند كه براي فتح بزرگترين افتخارات و جامها با هم رقابت ميكنند. من به نيمار گفتم كه حرف قلبش را گوش كند و اميدوارم كه همين كار را كرده باشد.»

او در بخش پاياني صحبتهايش در مورد سختيهايي كه بارساييها احتمالاً در مسير جذب كوتينيو با آن مواجه خواهد شد به اظهارنظر پرداخت و گفت: «ترديدي نيست كه سران بارسا براي پركردن جاي خالي نيمار دست به تلاش خواهند زد ولي مشكل اينجاست كه همه تيمها شرايط اقتصادي بارسا را ميدانند. رقم انتقال نيمار، رسانهاي شده و تيمهاي رقيب ميدانند كه بارسا پول زيادي دارد و بدين ترتيب بازيكنان خوبشان را با قيمت كمي به تيم كاتالان نخواهند داد.»

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی