نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خنده دارترین توجیه برای نتیجه نگرفتن تیم با لیاقت و دوست داشتنی سپیدرود این است که سرمربی این تیم گفته؛ «تراکتورسازی با این همه هزینه نتیجه نگرفته،وای بر سپیدرود که از نظر مالی دستش خالی است!»

سپیدرود «لیگ یکی» بازی می کند

چه کسی گفته دست شما خالی است؟ باخت مقابل نفت تهران که ظرف دو ساعت تشکیل شده بود،شکست برابر سیاه جامگان که همیشه یک پای سقوط از لیگ برتر است را چرا این طور ماست مالی می کنید؟
دو هفته بازی کرده اید؛ دو شکست و صفر امتیاز! به جای عذرخواهی از هواداران خوب سپیدرود همچنان دارید نتایج را توجیه می کنید؟
تقریبا هیچ مقام و مسولی در گیلان نبوده که از سپیدرود حمایت نکرده باشد. هیات فوتبال که وظیفه حمایت از همه تیم ها را دارد منحصرا مالک سپیدرود است و صدای تیم هایی مانند ملوان را درآورده... 
اداره ورزش و جوانان از سپیدرود حمایت می کند. از نهاد ریاست جمهوری برای سپیدرود پول می رسد؛ چرا این طور به مردم القا می کنید که سپیدرود پول ندارد؟
مهمترین مشکل سپیدرود در این دو شکست تاسف بار اما این بود که این تیم با سرمربی بی تجربه و بازنده اش «لیگ یکی» بازی می کند! کادر فنی سپیدرود که در نقل و انتقالات به صورت خلق الساعه مشغول تیم بستن بود و بازیکنانی را خرید که هیچ تیمی آنها را نمی خرید باید فکر امروز را می کرد.
این تیم با تفکر لیگ یک بسته شده و سبک فوتبالش هم لیگ یکی است. بازی مستقیم و بی هدف،بکش زیرش در حد اعلا،فقدان حرات ترکیبی در زمین و حذف شدن خط هافبک از کلیت تیم از سپیدرود تیمی ساخته که مقابل نفت و سیاه جامگان خلع سلاح شده است...
مسولیت این تیم از هر نظر بر عهده سرمربی تیم است و کسانی که با این نوع تیم بستن موافق بوده اند.
افرادی که از نظر محمدی حمایت کردند باید امروز جواب بدهند چرا سپیدرود هنوز در قواره های لیگ برتر بازی نمی کند؟ بازی در ورزشگاهی که به دلیل ساخت و سازهای عجیب در آن شبیه کارگاه های ساختمانی شد برای شهر رشت حقیرانه بود اما حقیرانه تر آن بود که نظر محمدی و شاگردانش از پس معمولی ترین تیم های لیگ برتری بر نیامدند.
دوستان! واقعیت را دارند برای شما وارونه منعکس می کنند؛ سپیدورد بی پول نیست بلکه بی برنامه است و از نظر فنی این مربیان نتوانسته اند سپیدرود را آماده و مهیای حضور در لیگ حرفه ای کنند. مشکل سپیدورد فعلا این است تا بعد...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی