نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا منصوریان در نشست خبری دیدار مقابل استقلال خوزستان هواداران این تیم را به حضوری پر شور در ورزشگاه آزادی تشویق کرده بود.

تبلیغ منصوریان برای یک نمایش متوسط

به گزارش خبرورزشی، منصوریان با به کار بردن این جمله که قرار است از استقلال مورد علاقه علیرضا منصوریان رونمایی شود هواداران را دعوت کرده بود تا به ورزشگاه آزادی بیایند و نمایش تیمی جذاب را مشاهده کنند.
اعتماد به نفس منصوریان در به کار بردن چنین جملاتی مثبت است و به استقلال قدرت می دهد اما به شرط اینکه واقع بینانه باشد و با توجه به شرایط واقعی یک تیم مطرح شود. منصوریان یک هفته پس از دیدار مقابل نفت آبادان برای تیمی تبلیغ کرد که در دیدار اول خود شکست خورده بود. سرمربی استقلال دست کم می توانست چند هفته صبر کند و پس از آن برای تیم مورد نظرش تبلیغ کند و از ارائه نمایشی مقتدر سخن بگوید.
در شرایطی که رفتار فنی منصوریان در قبال تیمش نشان می دهد او درباره بسیاری مسائل تیمش هنوز مطمئن نیست و حتی به ترکیب مورد نظر خود هم نرسیده است. او سجاد شهباززاده یکی از مطرح ترین مهاجمان فوتبال ایران را به خدمت گرفت اما تنها یک هفته در ترکیب اسقلال به اومیدان داد و همین طور چند بازیکن دیگر استقلال. منصوریان حتی برای سنجیدن خرید های تازه تیمش آنچنان صبور نبود و در هفته دوم برخی چهره های مطرح را از ترکیب استقلال کنار گذاشت. منصوریان هنوز درباره شکل گیری یک روند در استقلال مطمئن نیست و در چنین شرایطی برای تیمش تبلیغ می کند.
در گذشته هم شاهد اینگونه اظهار نظرها از سرمربی استقلال بودیم. او آخرین دیدار استقلال در فصل گذشته را با شکست 6 بر یک مقابل العین به پایان برده بود اما تنها چند هفته بعد و در مصاحبه ای به بهانه آغاز تمرینات پیش فصل استقلال از آمادگی تیمش برای قهرمانی در لیگ هفدهم و پیروزی مقتدرانه در دربی مقابل پرسپولیس سخن گفته بود.
منصوریان از آن دسته چهره های فوتبال ایران است که ادبیات خوبی دارد و در هنگام صحبت کردن دایره واژگان وسیعی دارد. او به خوبی می داند یک جمله را چگونه به زبان بیاورد. او از همه این مزیت ها برخوردار است اما به نظر می رسد گاهی باید در گفتار خود تجدید نظر کند یا حداقل برای مطرح کردن یک ادعا و یا یک وعده بیشتر صبر کند و زمانی که حاصل تلاشش را دید برای داشته های تیمش تبلیغ کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی