نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خنده‌دارترين توجيه براي نتيجه نگرفتن تيم بالياقت و دوست‌داشتني سپيدرود اين است كه سرمربي اين تيم گفته‌ «تراكتورسازي با اين همه هزينه نتيجه نگرفته، واي بر سپيدرود كه از نظر مالي دستش خالي است!»

سپيدرود «ليگ يكی» بازی می‌كند!

به گزارش خبرورزشی،چه كسي گفته دست شما خالي است؟ باخت مقابل نفت تهران كه ظرف دو ساعت تشكيل شده بود و شكست برابر سياهجامگان، كه هميشه يك پاي سقوط از ليگ برتر است، را چرا اينطور ماستمالي ميكنيد؟

دو هفته بازي كردهايد؛ دو شكست و صفر امتياز! به جاي عذرخواهي از هواداران خوب سپيدرود همچنان داريد نتايج را توجيه ميكنيد؟

تقريباً هيچ مقام و مسئولي در گيلان نبوده كه از سپيدرود حمايت نكرده باشد. هيأت فوتبال كه وظيفه حمايت از همه تيمها را دارد منحصراً مالك سپيدرود است و صداي تيمهايي مانند ملوان را درآورده... 

اداره كل ورزش و جوانان از سپيدرود حمايت ميكند. از نهاد رياست جمهوري براي سپيدرود پول ميرسد؛ چرا اينطور به مردم القا ميكنيد كه سپيدرود پول ندارد؟

مهمترين مشكل سپيدرود در اين دو شكست تأسفبار اما اين بود كه اين تيم با سرمربي بيتجربه و بازندهاش «ليگ يكي» بازي ميكند! كادر فني سپيدرود كه در نقل و انتقالات به صورت خلقالساعه مشغول تيم بستن بود و بازيكناني را خريد كه هيچ تيمي آنها را نميخريد بايد فكر امروز را ميكرد.

اين تيم با تفكر ليگ يكي بسته شده و سبك فوتبالش هم ليگ يكي است. بازي مستقيم و بيهدف، بكش زيرش در حد اعلا، فقدان حركات تركيبي در زمين و حذف شدن خط هافبك از كليت تيم از سپيدرود تيمي ساخته كه مقابل نفت و سياهجامگان خلع سلاح شده است... 

مسئوليت اين تيم از هر نظر برعهده سرمربي تيم است و كساني كه با اين نوع تيم بستن موافق بودهاند.

افرادي كه از نظرمحمدي حمايت كردند بايد امروز جواب بدهند چرا سپيدرود هنوز در قوارههاي ليگ برتر بازي نميكند؟ بازي در ورزشگاهي كه به دليل ساخت و سازهاي عجيب در آن شبيه كارگاههاي ساختماني شد براي شهر رشت حقيرانه بود اما حقيرانهتر آن بود كه نظرمحمدي و شاگردانش از پس معموليترين تيمهاي ليگ برتري برنيامدند.

دوستان! واقعيت را دارند براي شما وارونه منعكس ميكنند؛ سپيدرود بيپول نيست بلكه بيبرنامه است و از نظر فني اين مربيان نتوانستهاند سپيدرود را آماده و مهياي حضور در ليگ حرفهاي كنند. مشكل سپيدرود فعلاً اين است تا بعد...  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی