نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهايي كه تلاش مي‌كنيم با اشاره به اين واقعيت كه فضاي ورزشگاه‌ها به شدت ضدفرهنگي شده، زمينه را براي حضور بانوان در استاديوم‌ها فراهم كنيم تا نيمي از جمعيت كشور از سهيم شدن در هيجان و جذابيت فوتبال محروم نباشند و ورزشگاه‌ها هم از چاله‌ميدان به يك محيط امن ورزشي تبديل شود، اتفاقات تلخي رخ مي‌دهد كه اگر شجاع باشيم، بايد رويه قبلي و تلاش براي آمدن بانوان را كنار بگذاريم و از آقايان بخواهيم آنها هم ديگر به ورزشگاه نروند و تلاش كنند تا جايي كه در توان دارند از محيط‌هاي به ظاهر ورزشي و در حقيقت ضداخلاقي و ضدفرهنگي و ضدورزشي فاصله بگيرند.

 توهين به زندهياد هادي نوروزي كه واقعاً يكي از  مظلومترين و بيآزارترين چهرههاي فوتبال ايران بود، يكي از اتفاقهاي تلخ اخير است كه به هيچعنوان قابل چشمپوشي نيست. اهانت به فردي كه زير خروارها خاك خوابيده و تهمت زدن به يك ورزشكار به اندازه كافي كاري زشت و ضدانساني و بيشرمانه است اما ماجرا وقتي دردناكتر ميشود كه ميدانيم هادي نوروزي پسري دارد به نام هاني كه متأسفانه رويدادهاي فوتبال ايران را دنبال ميكند و اين شعارهاي زشت و زننده كه هيچ مبنايي غير از فقدان شعور گويندگانش ندارد، حال و گذشته و آينده اين بچه را به نابودي ميكشاند!

آنهايي كه به هر دليلي به مرده يك فوتباليست اهانت ميكنند، آيا در خلوت خود، براي لحظهاي به فرزندان هادي نوروزي فكر كردهاند؟ چه توقع بيجايي، آدمي كه توان فكر كردن داشته باشد، چنين شعاري ميدهد؟

آنچه در فرودگاه و ورزشگاه تبريز رخ داد را هرگز به پاي مردم با فرهنگ آذربايجان نمينويسيم اما از پرشورهاي حامي تراكتور توقع داريم خودشان با اين انساننماها برخورد كنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی