نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توزیع ۶۰ هزار تی‌شرت قرمز رنگ توسط کره‌ای برای بازی فردا الگویی از تماشاگران ایرانی است.

الگوی رنگی کره‌ای‌ها از هوداران تیم ملی ایران

به گزارش خبرورزشی، بازیکنان تیم ملی فوتبال کرهجنوبی در بازی فردا (پنجشنبه) برابر ایران با پیراهنهای قرمز رنگ به میدان میآیند و شاگردان کارلوس کیروش نیز با پیراهنهایی به رنگ سفید در زمین حاضر خواهند شد.
فدراسیون فوتبال کرهجنوبی جهت شارژ روحی بازیکنان تیم ملی این کشور برای بازی با ایران تصمیم به توزیع رایگان 60 هزار تیشرت قرمز رنگ همراه با پرچمهایی به همین رنگ گرفت تا به نوعی شاگردان کیروش را تحتتاثیر قرار دهند.
طبق نوشته رسانههای کرهای، هواداران فوتبال در کره جنوبی برای اولین بار در یک بازی ملی پیراهنهای یکدست قرمز رنگ را به تن میکنند که این اتفاق برگرفته از مشکیپوشان ایرانی در بازی رفت مرحله نهایی انتخابی جامجهانی 2018 روسیه از گروه A آسیا است. در آن بازی 80 هزار هوادار ایرانی با توجه به مراسم عاشورای حسینی و حفظ ارزشهای دینی و مذهبی با پوشیدن پیراهنهایی به رنگ مشکی در ورزشگاه آزادی تهران حاضر شدند تا تیم ملی فوتبال کشورمان را در مصاف با کرهجنوبی مورد حمایت قرار دهند. حالا کرهایها با الگو گرفتن از مشکیپوشان ایرانی تصمیم به توزیع 60 هزار تیشرت رایگان میان هوادارانش برای مصاف با شاگردان کیروش گرفتند.
همچنین یکی از مقامات فدراسیون فوتبال کرهجنوبی درباره امنیت بازی با ایران گفت: به نظر میرسد تماشاگران زیادی برای تماشای بازی با ایران راهی ورزشگاه شوند و تمام تدابیر امنیتی لازم پیشبینی شده است. راههای تقویت ایمنی را بررسی کردیم و در صورت بروز درگیریهای احتمالی میان هواداران 2 تیم آنها را از هم جدا کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی