۰
چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عزت الله پورقاز یکی از بازیکنانی است که این بار به اردوی تیم ملی دعوت نشده است. جالب اینکه این اتفاق باعث شده او در تعطیلی لیگ برتر اصفهان را ترک نکند و مشغول انجام تمرینات اختصاصی شود!

پورقاز: تیم کی روش برای بردن بازی می کند

به همین بهانه دقایقی با او گپ زدیم...

*جالب بود همه بازیکنان شهرستانی در تعطیلات لیگ برتر اصفهان را ترک کردند اما شما در این شهر ماندید و تمرین کردید!

از اینکه این بار به اردوی تیم ملی دعوت نشدم خیلی ناراحت هستم. از اینرو نتوانستم خود را متقاعد کنم که در تعطیلات لیگ برتر اصفهان را ترک کنم و به زادگاهم بروم و در کنار خانواده استراحت کنم. حتما کی روش دلیل فنی برای عدم دعوت از من پیدا کرده و در تمرینات روزهای اخیر تلاش کردم به فرم ایده آل تری برسم و در شروع بازی های لیگ برتر به گونه ای بازی کنم که کی روش دوباره من را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

*یکی از رقبای شما در اردوی تیم ملی پژمان منتظری است که اخیرا مصدوم شده. هر چند او هم مثل شما این باره به اردوی تیم ملی دعوت نشد.

پژمان یکی از خوب های تیم ملی است. هم در بعد فنی و هم در بعد اخلاقی. به شخصه خیلی او را دوست دارم و دعا می کنم هر چه سریعتر خوب شود و دوباره او را در اردوی تیم ملی بیینم. ما پیش از اینکه با هم رقیب باشیم رفیق هستیم. این خصوصیت تیم کی روش است. از زمانی که کی روش به تیم ملی آمده شما ندیدید که دو بازیکن رقیب علیه هم صحبت کنند چرا که کی روش به خوبی به همه یاد داده هر کسی مزد زحمات خودش را می گیرد و هیچ بازیکنی جای بازیکن دیگری را نمی گیرد و اگر فرصتی از دست می رود این بازیکن است که آن را از دست داده است.

اگر امروز بازیکن دیگری به جای من به تیم ملی دعوت شده او مقصر نیست. من مقصر هستم و باید بیشتر تلاش کنم تا دوباره در ترکیب تیم کی روش جا بگیرم.

*سپاهان هم در هفته های اخیر خیلی خوب ظاهر نشده است.

خب تیم دچار تغییراتی شده. طبیعتا نیاز به زمان دارد تا به هارمونی لازم برسد. البته خط دفاعی ما در دو بازی اخیر گلی دریافت نکرده. به زودی روی نوار پیروزی قرار خواهیم گرفت. امتیازات ازدست رفته ارزش فنی کادر فنی و بازیکنان را نفی نمی کند. از کار کردن با کرانچار لذت می برم و شک ندارم به زودی همان سپاهان مدعی خواهیم شد.

*البته تماشاگران خیلی نمی توانن صبر کنند.

من در برابر لطف تماشاگران حرفی ندارم و همیشه به آنها احترام می گذارم و حق را به آنها می دهم. من همه تلاش را می کنم و انشاالله که به لطف خداوند شرمنده نخواهم شد.

*بازی با کره جنوبی را چطور می بینی؟

کی روش از باختن خوشش نمی آید و با باخت رابطه ی خوبی ندارد. او تیم ملی را بزرگ ببار آورده و شک نکنید فردا تیم در زمین حاضر می شود تا با همه ی توان برای بردن بازی کند. من به نمایش خوب تیم ملی در بازی فردا و برد ایمان دارم.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی