نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باقی ماندن تعداد زیادی بلیت در فروش اینترنتی باعث شد نگرانی ها برای پرکردن ورزشگاه جام جهانی سئول مقابل ایران به اوج خود برسد.

تلاش کره ای ها برای پرکردن ورزشگاه جام جهانی

به گزارش خبرورزشی، سران فدراسیون فوتبال کره جنوبی در حالی ورزشگاه جام جهانی سئول را به عنوان میزبان مصاف حساس و سرنوشت ساز مقابل ایران انتخاب کردند که امیدوار بودند طرفداران این تیم در پایتخت با استقبال گسترده از ملی پوشان زمینه برد آنها در جدال سنتی قاره را فراهم کنند.
از همین رو یک هفته قبل مراحل فروش اینترنتی 66 هزار بلیت آغاز شد اما در فاصله 24 ساعت تا بازی هنوز 8 هزار بلیت به فروش نرسیده است تا این نگرانی سران فدراسیون فوتبال کره را در بربگیرد که بخشی از سکوهای ورزشگاه مقابل ایران خالی بماند.
با این حال تبلیغات گسترده در فضای مجازی و شبکه های تلویزیونی کره برای حضور مردم در این ورزشگاه همچنان ادامه دارد تا جایی که بخش خبری یکی از شبکه های کره نیز به پوشش رسانه ای این موضوع پرداخت و از طرفداران کره برای حضور در ورزشگاه دعوت کرد از همین رو پیش بینی می شود این تعداد بلیت هم تا فردا به فروش برسد.
باقی ماندن هشت هزار بلیت از مصاف با ایران در حالی رخ داد که سرعت فروش اینترنتی بلیت های این جدال حساس در راه صعود به جام جهانی در اینترنت از سرعت فروش بلیت بازی دوستانه با برزیل هم بیشتر بود تا رکوردی جالب از خود برجای بگذارد ضمن این که تا همین جا هم کره ای ها بیشترین استقبال از بازی های ملی در یکی دو دهه گذشته را از خود برجای گذاشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی