۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از سرشناس ترین بازیکنان حال حاضر کره ستاره گران قیمت تاتنهام انگلیس است.

سون هیونگ مین: می خواهم قهرمان کره لقب بگیرم

به گزارش خبرورزشی، کره جنوبی هموارهجزو کشورهای آسیایی محسوب می شود که بیشترین لژیونر را در بین باشگاه های مطرح اروپایی دارد که در نسل جدید فوتبال این کشور می توان از سون هیونگ مین به عنوان سرشناس ترین بازیکن نام برد. مهاجمی که با قراردادی 27 میلیون یورویی راهی تاتنهام شد تا یکی از امیدهای گلزنی طرفداران اسپرزها در مرکز لندن لقب بگیرد.
سون هیونگ مین با پیراهن شماره 7 کره جنوبی فردا در حالی در جدال سنتی این تیم با ایران به میدان می رود که بسیاری از طرفداران کره چشم به درخشش و گلزنی او مقابل حریف برای پایان دادن به طلسم ناکامی های اخیر هستند. مین در همین ارتباط گفت:« می دانم وظیفه دشواری روی دوش من قرار داد از همین رو با تمام مشکلاتی که بود خودم را برای این چالش آماده کردم و امیدوارم که بتوانم در انجام وظایفم سربلند شوم». 
این بازیکن ادامه داد:« ایران تیم بسیار قدرتمند و دشواری است که گل زدن و برتری مقابل آنها به این سادگی نخواهد بود. با این وجود تمام اعضای کره خود را برای این چالش دشوار و هیجان انگیز آماده کردند و در طول اردویی که داشتیم به خوبی روی نقاط ضعف و قوت ایران کار شده است».
ستاره کره ای حاضر در لیگ برتر انگلیس در ادامه تصریح کرد:« می دانیم برای صعود مستقیم به جام جهانی برتری مقابل ایران از چه اهمیتی برخوردار است از همین رو می خواهیم برای این بازی با دو برابر توان همیشگی به میدان برویم و باعث خوشحالی طرفداران شویم. الان مدت هاست آنها از عمق وجود نخندیدند و بازی با ایران می توان این لبخند را دوباره به صورت آنها بازگرداند».
سون هیونگ مین در پایان گفت:« مسلما بعد از ناکامی هایی که در این سال ها مقابل ایران رقم خورده هر بازیکنی بتواند راه گلزنی به حریف را پیدا کند به قهرمان کره ای ها تبدیل خواهد شد از همین رو هدف اصلی و تلاشم این خواهد بود که فردا در مصاف با ایران من قهرمان کره ای ها لقب بگیرم و بتوانم دروازه ایران را باز کنم چون خیلی دوست دارم طعم شیرین آن لحظه را بچشم».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی