۰
چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محسن كریمی این روزها هم به تیمش سر می‌زند، هم به فیزیوتراپی استقلال و ظاهراً می‌خواهد هر چه سریع‌تر آماده همراهی استقلال شود.

كریمی:با این نتایج كتفم را فراموش كرده‌ام

 او كه در برنامه 90 پرتحركترین بازیكن استقلال در خط حمله (در فصل گذشته) معرفی شد در این باره با خبرورزشی حرف زد.

* وضعیت كتفت چطور است؟

متأسفانه اتفاقات اخیر برای استقلال شرایطی برایم به وجود آورده كه به كل خودم را فراموش كردم و همه فكر و ذكرم شده این موضوع كه انشاءا... تیم هر چه زودتر به شرایط بهتر برگردم.

* فكر میكنی این اتفاق بیفتد؟

حتماً. ما فصل قبل هم در این شرایط قرار گرفته بودیم ولی با همت و تلاش بچهها خودمان را پیدا كردیم و در نهایت نایبقهرمان شدیم. قطعاً در این تعطیلات تیم خودش را پیدا میكند و دوباره میتواند اوج بگیرد.

* چرا به تمرین استقلال رفته بودی؟ بیقرار تمرین كردنی؟

نه! رفتم تا حمایتم از تیم را ابراز كنم. در این قبیل مواقع است كه تیم نیاز به حمایت دارد. وقتی تیم برنده میشود كه نیازی به من ندارد ولی من وظیفه خودم میدانم كه كنار همتیمیهایم باشم و به آنها امیدواری بدهم.

* با بازیكنان تیم هم حرف زدی؟

خب همه ناراحت هستند و بیشتر از هر چیز ناراحت هواداران تیم هستند.

* حرفی با آنها نزدی؟

شكر خدا تیم بزرگتر دارد ولی من هم به اندازه سهم خودم گفتم باید اتفاقات پیش از این را فراموش كنند و از جایشان بلند شوند.

* در برنامه 90 تو به عنوان پرتحركترین بازیكن در خط هافبك و حمله استقلال در فصل شانزدهم معرفی شدی. فكر میكنی این عدم تحرك در خط هافبك استقلال به خاطر سن و سال بازیكنان است؟

از این بابت خوشحالم كه توانستهام بازیكن مفیدی برای تیمم باشم اما سن و سال فاكتور مهمی است ولی دلیلش این نمیتواند باشد. به هر حال خط هافبك به حضور بازیكنان باتجربه هم نیاز دارد كه شكر خدا امروز تیم استقلال از این نظر وضعیت خوبی دارد.

* فكر میكنی بعد از تعطیلات تیم روبهراه شود؟

باید این اتفاق بیفتد و اگر نیفتد دیگر بهانهای قابل قبول نیست.

* كتفت تحرك قبل خود را پیدا كرده است؟

باید از دكتر نوروزی خیلی تشكر كنم كه در این مدت زحمات زیادی برای من كشید و باعث شد تا دوباره بتوانم كتفم را مانند قبل حركت بدهم. به زودی به شرایط تمرینی برمیگردم و میتوانم با استقلال تمرین كنم.

* گلگهر سیرجان حریف سختی برای استقلال است؟

قطعاً كار مقابل این تیمها آن هم در خانهشان به مراتب سختتر از بازی در آزادی است. سیرجانیها سال قبل كاندیدای صعود به لیگ برتر بودند و فكر میكنم بازی سختی پیش روی استقلال است. امیدوارم تیم در هر دو بازی آتی برنده شود.

* راستی با این دو جلسه مهلت برای منصوریان موافقی؟

این تصمیم مدیریتی بوده و من نمیتوانم در این باره حرفی بزنم. فقط این را میدانم كه تیم بازیكنان خوبی دارد و حتماً موفق میشود.

* فكر میكنی هواداران میتوانند این وضعیت را تحمل كنند؟

از این عزیزان میخواهم فرصت لازم را به كادر فنی و بازیكنان تیم بدهند و شك نداشته باشند كه آنها بیشتر از همه در این دنیا به فكر برنده شدن و نتیجه گرفتن هستند.

* از اردوی تیم ملی و رفقایت خبر داری؟

برای نورافكن، چشمی و آقا وریا آرزوی موفقیت دارم. آنها در بهترین فرصت به تیم ملی دعوت شدند. كاش من هم بدشانسی نمیآوردم و كتفم سالم بود. البته باز هم ناامید نیستم و میخواهم در بازگشت به میادین باز هم مانند فروردین سال 95 این قدر خوب كار كنم كه به تیم ملی دعوت شوم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی