نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره خط میانی باشگاه متز فرانسه امشب به عنوان امید اول توگو مقابل ایران به میدان خواهد رفت.

متئو دوسوی: هیجان زیادی برای بازی با ایران دارم

به گزارش خبرورزشی، تیم ملی توگو امشب در حالی مقابل ایران دیداری دوستانه را برگزار خواهد کرد که درغیاب ستاره هایی همچون امانوئل آدبایور از باشاکشهیر ترکیه و فلوید آیته از فولام انگلیس همه نگاه ها برای موفقیت این تیم در تهران به پاهای متئو دوسوی بازیکن متز فرانسه دوخته شده است.
این بازیکن که به عنوان آخرین نفر به کاروان توگو در تهران اضافه شد دیروز بعد از حضور در کنفرانس مطبوعاتی اولین جلسه تمرینی خود با سایر ملی پوشان توگو را در زمین شماره یک آزادی برگزار کرد و چنان از حضور در این ورزشگاه ذوق زده شده بود که آخرین نفر این مکان را ترک کرد آن هم در شرایطی که مدام عکس و سلفی می گرفت.
متئو دوسوی در گفتگو با سایت فدراسیون توگو گفت:« من از تیم ملی ایران تعریف های زیادی شنیدم چون این تیم بازیکنان تکنیکی و تاکتیکی فراوانی در اختیار دارد که با اتکا به همین نفرات توانست خیلی زود راهی جام جهانی 2018 روسیه شود و قطعا رویارویی با ایران می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد که من به همین خاطر برای این بازی هیجان زده ام».
ستاره خط میانی متز فرانسه و توگو در ادامه تصریح کرد:« ورزشگاه آزادی واقعا یکی از ورزشگاه های جالب دنیای فوتبال است که کیفیت چمن فوق العاده ای هم داشت و من شک ندارم دو تیم می توانند جدالی تماشایی برابر هم داشته باشند. توگو تیمی است جوان و پر از استعداد که امشب هدفش به دردسرانداختن ایران خواهد بود چون ما تنها برای برد به میدان خواهیم رفت تا شکست ناپذیری ایران را تمام کنیم».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی