۰
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حال پرسپولیس خوب نیست، این را هم خود بازیکنان و کادر فنی این تیم می‌دانند و هم هواداران میلیونی سرخ‌ها که حالا روی بد فوتبال در چند هفته اخیر به تیم آنها نشان داده شده است.

پرسپولیس و فرصت احیا مقابل 3 آبی‌پوش

به گزارش خبرورزشی، در لیگ دو بازی پیاپی است که نبردهاند و در آسیا هم آنگونه تحقیرآمیز به الهلال باختند تا فینالیست شدن آنها در آسیا به نزدیکی رؤیا و آرزو برسد. پرسپولیس اما به دنبال فرصتی برای احیای دوباره و خروج از بحران است. از سویی برانکو هم در مظان انتقاد قرار گرفته و میداند با وجود موفقیتهای گذشته، در ادامه ناکامی سرخها شاید منجر به اتفاقاتی شود که دوست ندارد. هم پرسپولیس و هم برانکو باید حواسشان به مصافهای پیش رو باشد اما مهمتر از همه ۱۶ روز پیش روی این تیم است؛ ۱۶ روزی که طی آن پرسپولیس مقابل سه تیم آبیپوش با انگیزههای مختلف به میدان میرود. سرخها پنجشنبه آینده باید با استقلال خوزستان اولین سهگانه آبی خود را برگزار کنند، تیمی که دو فصل قبل کورس قهرمانی را از پرسپولیس برد و سرخها مترصد هر فرصتی برای شکست این تیم هستند، به خصوص که ویسی بار دیگر به نیمکت این تیم برگشته و پرسپولیس و برانکو دوست دارند استقلال خوزستان را با ویسی شکست دهند. ۵ روز پس از این بازی سرخها در دیداری بسیار دشوار و البته مهم دیدار برگشت با الهلال را در مسقط برگزار میکنند. تیم آبیپوش در بازی رفت ۴ گل به پرسپولیس زد تا شرایط سرخها را برای فینالیست شدن به غیر ممکن نزدیک کند اما برای برانکو و شاگردانش مصاف با تیم عربستان سعودی حیثیتی است؛ حتی در صورت عدم پیروزی با ۴ گل و فینالیست نشدن پرسپولیس، پیروزی در این بازی میتواند التیامبخش باشد و برانکو از هر تدبیر و انگیزهای برای پیروزی تیمش استفاده میکند. پس از این دو مصاف، پرسپولیس سومین حریف آبیپوش خود را ملاقات میکند. ۵ آبان میعاد شهرآورد تهران است و جدا از حساسیتهای همیشگی این بازی، پرسپولیس و برانکو به تلافی شکست در شهرآورد قبل فکر میکنند.

از سوی دیگر برانکو نمیخواهد مقابل شفر آلمانی بازنده باشد. نکته مهم این که شکست مقابل هرکدام از این سه تیم آبیپوش روی ادامه روند پرسپولیس تأثیر مستقیم دارد و چه بسا سرنوشت برانکو را هم دچار تغییر کند. مدیران پرسپولیس که قصد داشتند پس از بازی با الهلال در امارات، در بازگشت به تهران در مورد تمدید قرارداد برانکو با او مذاکره کنند، هنوز دست نگه داشتهاند. از یک سو میتوان تعبیر کرد که شیشه عمر برانکو در دست سه تیم آبیپوش است و از سوی دیگر پرسپولیس برای خروج از وضعیت بدی که دارد، محکوم به پیروزی در این دیدارهاست. تیمی که روزی بازیکنانش مغرورانه از شکستناپذیری تیمشان حرف میزدند و نتایج مثبت، حواشی تیم را تحتالشعاع قرار داده بود، حالا دچار وضعیتی شده که اگر در مصاف با سه آبیپوش برنده باشد، شاید آتشفشان این تیم فوران کند. از خوششانسی سرخها شاید بازی با نفت تهران در جام حذفی هم باشد تا تیمی که در مدت اخیر خوب به پرسپولیس باخته، یک بار دیگر مسیر موفقیت این تیم را هموار کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی