نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شوکی که محرومیت مهدی طارمی به پرسپولیس و هوادارانش وارد کرد هنوز هم به پایان نرسیده است. بیش از یک هفته از آن اتفاق می‌گذرد. یک اشتباه تاریخی که نماینده ایران را در مرحله نیمه ‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان خلع سلاح کرد.

به گزارش خبرورزشی، در این وانفسا پرسپولیس به تیم سعودی 4 بر صفر باخت تا شوکی جدید به هواداران این تیم وارد شود. مهدی طارمی به کمیته اخلاق احضار شد و دفاعیهای هم تنظیم و به این کمیته تسلیم کرد. حالا موضع مدیریت پرسپولیس چیست؟

معمولاً مدیران باشگاهی و فوتبالی ما ترجیح میدهند در مواقع بحران، ناکامی و اشتباه، سکوت اختیار کنند و وارد ماجرا نشوند. این دوستان معتقدند این سکوت به نفع آنان است تا شریک اشتباه دیگران نشوند غافل از آن که... یکی از مهمترین سؤالات این روزهای فوتبال ایران مربوط به افراد دخیل در پرونده مهدی طارمی است. مهدی طارمی مرتکب اشتباه بزرگی شد و در آن شکی نیست اما این وسط نقش دیگران چیست؟

مدیریت پرسپولیس در این پرونده چه نقشی دارد؟ چرا کسی نمیگوید دلیل تغییر تاریخ تمدید قرارداد مهدی طارمی چیست؟ اقدامی که فیفا را حساس کرد تا علیه مهدی طارمی و پرسپولیس حکم بدهد و هر دو را محروم کند. در چنین شرایطی علیاکبر طاهری سکوت میکند و لام تا کام حرف نمیزند. آیا این روش جواب میدهد؟

نباید و نمیتوان همه کارها را به گردن مهدی طارمی انداخت. او به تنهایی نمیتوانست پرسپولیس را وارد چنین بحرانی کند و حداقل انتظار این است علیاکبر طاهری و دوستان از هواداران عذرخواهی کنند؛ طرفدارانی که 90 دقیقه مقابل الهلال عربستان حرص خوردند و هنوز از شوک آن باخت سنگین خارج نشدهاند. بدتر از آن عدم توضیح باشگاه در مورد محرومیت مهدی طارمی است که پروژه ناکامی پرسپولیس در نیمهنهایی لیگ قهرمانان آسیا را کلید زد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی