۰
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمام آنهایی که به خاطر دارند فرهاد مجیدی گفته بود وقتی به استقلال برمی‌گردد که دستیار یک سرمربی بزرگ خارجی شود، این روزها فرهاد را گزینه اصلی همکاری با وینفرد شفر می‌دانند و توقع دارند مجیدی را روی نیمکت استقلال ببینند.

همکاری مجیدی و مربی آلمانی در استقلال جدی‌تر شد

به گزارش خبرورزشی،این توقع با توجه به سابقه همکاری شفر و فرهاد در لیگ امارات، بیشتر هم شده است. شاید اگر به جای شفر، یک مربی خارجی دیگر به استقلال میآمد که آشنایی قبلی با مجیدی نداشت، الان نام فرهاد هم مثل داریوش یزدانی، سیروس دینمحمدی، سهراب بختیاریزاده، فریدون زندی، محمد تقوی و... فقط در حد یک گزینه احتمالی مطرح بود اما سابقه آشنایی و همکاری مرد آلمانی با مجیدی و حرفی که شفر در کنفرانس اولش زد «مجیدی میخواهد دستیارم باشد» احتمال همکاری طرفین را از حد گمانهزنی فراتر برده است. صبح دیروز هم برای استقلالیها با شایعه انتخاب فرهاد به عنوان مربی جدید استقلال آغاز شد، شایعهای که منشأ پیدایش آن، خبر دیگری بود، خبری که به اشتباه بازتاب پیدا کرد.

اصل خبر این بود که وینفرد آنتوان شفر، سرمربی آلمانی استقلال نام فرهاد مجیدی را به عنوان دستیار پیشنهادیاش به باشگاه داده است. شفر که میداند استقلالیها از قبل با میک مکدرموت قرارداد دارند، دنبال اضافه کردن یک مربی ایرانی و یک مربی آلمانی به کادر فنی استقلال است. باشگاه هنوز مجوز اضافه کردن مربی خارجی را به او نداده و گزینههایی مثل بیژن طاهری، محمد نوازی و... را هم به عنوان مربیان ایرانی به شفر معرفی کرده اما گویا وینفرد شفر گفته چون با فوتبال ایران و مربیان ایرانی آشنایی کامل ندارد، ترجیح میدهد با یکی مثل فرهاد مجیدی که قبلاً شاگردش بوده و یکدیگر را به شکل تقریبی و نسبی میشناسند، کار کند.

اما در استقلال کم نیستند کسانی که دوست ندارند فرهاد مجیدی به مجموعه آبی بیاید. از یک سو این شایعه که مجیدی منتظر است افتخاری از استقلال برود و بعد به تهران بیاید، باعث شده مدیرعامل فعلی چندان راغب به همکاری با فرهاد نباشد و از سوی دیگر، شایعاتی هم پیرامون مخالفت یک بازیکن بانفوذ با حضور مجیدی و همچنین دلخوریهای فرهاد از همین بازیکن بانفوذ به گوش میرسد و اغلب نزدیکان استقلال از کنار هم چیدن این شایعات به این فرضیه میرسند که فرهاد صبر میکند افتخاری برود و شفر آن بازیکن بانفوذ را کنار بگذارد و بعد به استقلال بیاید.

اما در این میان شنیدن یک خبر تازه، معادلات و احتمالات را جابهجا میکند... این که فرهاد مجیدی به تهران آمده است. فرهاد آخرین ساعات سهشنبه شب این پرسش که آیا قرار است دستیار شفر باشد را بیپاسخ گذاشت و در عوض به گفتن این جمله بسنده کرده که پنجشنبه در تهران هستم.

در نگاه اول، شاید این یک سفر عادی باشد اما همین که فرزاد مجیدی برادر فرهاد نقل قول منتسب به او، مبنی بر این که حضور فرهاد در استقلال صحت ندارد را تکذیب کرده، نشان میدهد سفر فرهاد به تهران، بیارتباط با ملاقاتش با وینفرد شفر نیست.

فرهاد مجیدی گزینه همکاری با شفر است، با وجود تمام انتقاداتی که نسبت به مدیریت سیدرضا افتخاری در استقلال داشت. البته فرهاد پیش از این هم، بارها با کسانی که منتقدشان بود، کار کرده و افتخاری هم خوب میداند برای عبور از این بحران و مواجه نشدن با خشم سکوها به یکی مثل فرهاد نیاز دارد. نیاز به گفتن نیست که «حیا کن، رها کن» بعدی دامن شفر را نمیگیرد و بعد از حذف منصوریان، تمام اعتراضهای احتمالی بعدی متوجه افتخاری خواهد بود و تنها یک برگ برنده مثل فرهاد مجیدی میتواند جلوی شعارها را بگیرد. فعلاً باید منتظر ورود فرهاد بود. آیا فرهاد بعد از ورود به تهران و ملاقات با وینفرد شفر، راضی به مذاکره با مدیران باشگاه استقلال هم میشود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی