۰
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با روشن شدن تکلیف نیمکت استقلال، تمرین این تیم سر و شکل گرفت، به خصوص اینکه وینفرد شفر سرمربی آلمانی آبی‌پوشان باتجربه است و حداقل دیروز نشان داد راه و رسم برخورد با بازیکنان را بلد است و سبک آلمانی‌اش را حفظ کرد.

شفر: همه بازیکنان استقلال توانا و مستعد هستند

برخورد رسمی شفر با رحمتی و حیدری

بازگشت مهدی رحمتی به تمرینات استقلال از مهمترین سوژههای دیروز این تیم بود. کاپیتان قبل از شروع تمرین در  اتومبیلش! دقایقی با رضا افتخاری صحبت کرد. مدیرعامل باشگاه با اعلام اینکه اعضای هیئت مدیره حامی رحمتی هستند، از او خواست بدون ناراحتی و گلایه در تمرین شرکت کند. شفر در رختکن با جابر انصاری و پادوانی شوخی هم کرد ولی خیلی رسمی و جدی با نفراتی نظیر رحمتی و حیدری دست داد تا به قولی حساب کار دست قدیمیها بیاید!

شفر از خودش و بازیکنان عکس گرفت

عباسیملکی، حامی اسبق منصوریان که در برنامه ۹۰ به حرفهای او خندید و مشهور شد، در روز معارفه شفر سر تمرین استقلال رفت و از ابتدا تا انتهای تمرین، مشغول تبادل نظر با افتخاری، عبداللهی و شفر بود. وینفرد شفر را میتوان مرد عشق دوربین نامید که خود به عکاسان میگفت از او عکس بگیرند، خودش هم وسط زمین با موبایلش هم سلفی میگرفت، هم از بازیکنان عکاسی میکرد!

ارتباط خوب مکدرموت و شفر

میک مکدرموت ظاهراً ارتباط خوبی با شفر دارد. او در تمرین دیروز به جابر انصاری و خسرو حیدری تیکه انداخت و هر لحظه احتمال میرفت یکی از بازیکنان جوابش را بدهد! درموت در یک صحنه با خندهای مرموز گفت: جابر میتونه گل بزنه! این بازیکن از کنار شوخی منظوردار مربی ایرلندی گذشت. در یک صحنه هم به خسرو حیدری گیر داد و گفت؛ تمرین را درست انجام بده! خسرو هم نخواست روز اول حضور شفر در تمرین حاشیهساز شود.

سجاد در نقش مترجم

در تمرین استقلال نبود مترجم به چشم میآمد. مدیر رسانهای باشگاه که به زبان انگلیسی تسلط دارد، درگیر کارهای باشگاه بود و گاهی سجاد شهباززاده صحبتهای شفر را به بازیکنان انتقال میداد. وقتی آخر تمرین شفر گفت همه جمع شوید عکس بگیریم، بازیکنان یکصدا گفتند «اوکی»، سجاد شهباززاده با خنده گفت: آفرین همه خارجی شدهاند و سیدمجید حسینی ادامه شوخی را گرفت و پاسخ داد؛ ما خارجی بودیم.

حرفهای درگوشی حسینی

مهدی رحمتی با چهرهای سرد در تمام مراحل تمرین شرکت داشت. برخی بازیکنان میگفتند هرکس به رحمتی مشورت میدهد، ناخواسته دارد چهره او را نزد عام و خاص تخریب میکند! جالب است بدانید آخر تمرین سیدحسین حسینی به جمع افتخاری، عباسیملکی، عبداللهی و شفر پیوست و دقایقی با آنها صحبت کرد. در پایان نیز حرفهایی در گوش مدیرعامل استقلال زد که کسی متوجه نشد ولی یکی از بوقچیها میگفت سیدحسین حالا در زرنگی، استاد رحمتی به شمار میرود!

حبس در دستشویی!

یکی از گزارشگران برای ۳۰ دقیقه داخل دستشویی حبس شده بود. خرابی دستگیره سرویس بهداشتی این گزارشگر را نیمساعتی در محوطهای ناخوشایند محبوس کرد تا بالاخره یک ناجی با ضربات سنگین پا در را برای او گشود! دو کارمند مجموعه آزادی هم کنار زمین با هم جر و بحث میکردند و نزدیک بود بحث لفظیشان بالا بگیرد که با پادرمیانی حاضرین بیخیال ماجرا شدند.

شفر: همه استقلالیها توانمند و مستعد هستند

بازیکنان استقلال ممنوعالمصاحبه بودند. شفر با لباس رسمی بازی درونتیمی را تماشا میکرد. تمرین دقایقی تحت تاثیر رگبار غرب تهران قرار گرفت و شفر برای حفظ سلامتی یک بارانی به تن کرد. سرمربی آلمانی استقلال در خاتمه تمرین گفت: بچهها خوب تمرین کردند. استعداد آنها خوشحالم کرد. قدم به قدم باید بهتر شویم. جایگاه اصلی ما بالا رفتن در جدول است. رئیس باشگاه گفته بود اینها توانایی دارند و سر تمرین دیدم همه مستعد و توانمند هستند.

شفر از قبل درباره خیلی موضوعات توجیه شده است. وقتی از او درباره کیفیت زمین چمن سؤال شد، پاسخ داد: دیگر صحبت نمیکنم!

عباسیملکی نیز با خوشرویی اظهار داشت به آینده استقلال امیدوار است. علی قربانی دیروز با آتل بسته شده روی دست راست جدا تمرین کرد و مجتبی جباری هم که سر تمرین نبود چون از طرف باشگاه اجازه شرکت در تمرین ندارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی