نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وينفرد شفر خواهان بازگشت بهنام برزاي به استقلال است.

برزای:گفتم در ايران يا استقلال يا هيچ تيمی

به گزارش خبرورزشی، قرارداد اين بازيكن تابستان با آبيها تمام شد و در حالي كه دوست داشت بماند، مجبور به جدايي از اين باشگاه شد. منصوريان به دلايلي كه هنوز مشخص نيست، اين بازيكن را نخواست و بهنام هم با هيچ تيم داخلي قرارداد نسبت و راهي اروپا شد. او در حال حاضر در سوئد به سر ميبرد. افتخاري، مديرعامل استقلال، روز گذشته به صورت رسمي از بازگشت احتمالي بهنام به اين باشگاه خبر دارد و همين بهانهاي بود براي گفتوگو با وينگر راست سابق استقلال.

* بهنام در جريان اخبار هستي؟ حرفهاي افتخاري را شنيده اي؟

نه، در جريان نيستم. تازه از تمرين برگشتهام و خبري ندارم.

* او گفته وينفرد شفر تو را ميخواهد و برميگردي استقلال.

واقعاً؟ استقلال دوست دارد برگردم؟ چه كسي بدش ميآيد به خانهاش برگردد؟ ولي من تازه از شما ميشنوم. در جريان نيستم چون كسي از استقلال به من زنگ نزده است.

* الان تو بايد تصميم بگيري. دوست داري برگردي؟

همه ميدانند عشق اول و آخر من استقلال است. اين سؤالي كه شما پرسيديد جوابش كاملاً روشن است. همه ميدانند چه عشق و علاقهاي به استقلال دارم و هر زمان براي اين تيم به ميدان رفتم، تلاش كردم با تمام وجود بازي كنم. در اين مدت هم درست است از تيم دور بودم ولي اتفاقاً به استقلال خيلي نزديك بودم. دوستان زيادي در تيم دارم و هواداران هم همهجوره به من لطف دارند. خيلي از اتفاقات را رصد كردم و ناراحت شدم چنين اتفاقاتي براي استقلال افتاد.

* چرا تو بعد از جدايي از استقلال در ليگ برتر قرارداد نبستي؟

ممنون كه اين سؤال را پرسيديد. راستش من بعد از جدايي از استقلال دوست نداشتم در ليگ برتر در تيمي بازي كنم. همين جا بايد از چند باشگاه تشكر كنم كه تا لحظه آخر منتظر امضاي قرارداد ماندند ولي من تصميم گرفته بودم در اين مقطع در ايران براي تيمي جز استقلال بازي نكنم. گفتم يا استقلال يا هيچ تيم. وقتي فهميدم قراردادم تمديد نميشود، تصميم گرفتم به اروپا بيايم و الان هم در كنار تيم كالمار هستم.

* قرارداد بستهاي؟

نه، باشگاه اصرار به امضاي قرارداد دارد ولي من هنوز اين كار را نكردهام.

* اين خبر خوبي براي استقلاليهاست. حالا چرا؟

باشگاه كالمار خواهان امضاي قرارداد با من است و روي اين مسئله هم اصرار دارد ولي يك مشكل بزرگ سر راهمان هست. ليگ سوئد به زودي تمام ميشود و مسابقات براي چند ماه تعطيل ميشود. من هم نميتوانم چند ماه ديگر از بازيها دور باشم. همهجوره اين مسئله به ضررم است. به خاطر همين تا اين لحظه قرارداد نبستهام ولي باشگاه روي امضاي قرارداد تأكيد دارد. خودم تا حدود زيادي از اين وضعيت خسته شدهام.

* پس همه چيز دارد جفت و جور ميشود!

نميدانم. بايد در اين باره با مسئولان باشگاه استقلال حرف بزنم. فقط آنطور كه شما گفتيد، شنيدم شفر من را ميخواهد اما واقعيتي كه دوست دارم بگويم اين است كه من از استقلال نرفتم، هميشه قلبم با اين تيم بود و هست. اميدوارم هر چيز كه خير باشد براي من اتفاق بيفتد. ولي بازيكني پيدا نميكنيد كه بگويد دوست ندارد در استقلال بازي كند، به ويژه بازيكني كه تجربه حضور در اين تيم را داشته و محبت هواداران را ديده است.

* فكر ميكني شفر ميتواند در استقلال موفق باشد؟

ايشان از مربيان مطرح فوتبال آلمان است. قطعاً در كارش سختگيريهايي دارد و ميخواهد استقلال را به جايگاه واقعياش بازگرداند. طرفداران بايد حمايت كنند و به اين مربي زمان دهند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی