نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صبح امروز پائولو بارلی، نایب رییس فدراسیون جهانی شنا به دیدار مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در محل این وزارتخانه رفت.

سلطانی فر: روی ورزش های پایه سرمایه گذاری می کنیم

به گزارش خبرورزشی ،  صبح امروز   نایب رییس فدراسیون جهانی شنا با سلطانی فر دیدار و گفتوگو کرد.
وزیر ورزش و جوانان در این دیدار ضمن تاکید به جمعیت جوان کشور و استعدادهای بی شمار ایران در تمامی رشته های ورزشی، گفت:  وقت آن رسیده با یک برنامهریزی  گسترده و همه جانبه از وضعیت کنونی در شنا خارح شویم و یقین داریم با یک برنامه ریزی گسترده و طولانی مدت میتوانیم به سکوهای آسیایی و حتی جهانی برسیم.
 سلطانی فر افزود:  اگرچه امروز فاصله قابل توجهی با کشورهای توانمند و توسعه یافته دنیا در شنا داریم ، ولی  باور داریم با برنامهریزی  و استراتژی مشخص این فاصله قابل جبران است و انتظار ما از فدراسیون جهانی شنا و کشورهای توسعه یافته تعامل بیشتر و برگزاری اردوهای مشترک و انتقال دانش جدید و تجربه در این زمینه است.
وزیر ورزش و جوانان  سفر پائولو بارلی به ایران را نقطه  عطفی برای شروع تعاملات، شروع برنامهریزی  جدید و استفاده از ظرفیت های  شنای کشور دانست و ادامه داد: ما مصمم به سرمایهگذاری ویژه در رشته های پایه و پرمدال هستیم و باید با کار مضاعف و ارائه برنامه عملیاتی و قابل ارزیابی آهسته آهسته در تمام رشته های پایه مطرح شویم.
پائولو بارلی، نایب رییس فدراسیون جهانی شنا و رییس کنفدراسیون شنای اروپا نیز در این دیدار ورزش ایران را مایه افتخار خود دانست و هدف فدراسیون جهانی را توسعه شنا در تمام دنیا دانست.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: آماده هر گونه کمک به دوستان خود برای ترویج شنا هستیم و از تیم های ملی شنا، شیرجه و واترپلو ایران دعوت میکنیم  در ایتالیا و رم مهمان ما باشند. همچنین پیش نویس تفاهم نامه بین دو طرف نیز در این زمینه آماده شده است.
در این دیدار محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفهای  وزارت ورزش و جوانان و رضوانی رییس فدراسیون شنا نیز حضور داشتند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی