۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه رئال‌مادرید در نظر دارد هری کین را جانشین کریس رونالدو کند.

استارت دوران «پسا كريس»!

به گزارش خبرورزشی، رئالمادريد از همين حالا مهيا دوران «پسا كريس» ميشود؛ اين باشگاه كه از سال 2009 تاكنون با درخشش اين ستاره پرتغالي به عناوين قهرماني زيادي رسيده حالا رفته رفته به روزهايي فكر ميكند كه كريس رونالدو در اين تيم نباشد و يا اينكه ديگر آن كريس هميشگي نباشد؛ ستاره پرتغالي مادريديها 32 ساله شده و ممكن است يكي، دو سال آينده از ميزان كارايي كاسته شود.

مادريديها اما بيكار ننشستهاند و در حال برنامهريزي هستند؛ اين خبري است كه «دن بالون» اسپانيا داده و خبر داده كه فلورنتينو پرس به فكر پيدا كردن جانشيني براي كريس رونالدو است و از همين حالا هم اين بازيكن را پيدا كرده. به نقل از اين رسانه اسپانيايي، كسي كه قرار است جانشين كريس رونالدو در مادريد شود كسي نيست به غير از هري كين! ستاره بيچون و چراي تاتنهام به تازگي قراردادش با اسپرزها را تمديد كرده و يكي از گرانقيمتترين بازيكنان انگليس و احتمالاً دنياست، با اين حال اين موضوع ميتواند بسياري از تيمهاي بزرگ دنيا را وادار به عقبنشيني كند ولي «پول» دغدغهاي براي رئيس باشگاه رئالمادريد نيست. آنطور كه گزارش شده، فلورنتينو پرس اعلام كرده براي خريدن هري كين 200 ميليون يورو ميپردازد! اين رقمي است كه در صورت نهايي شدن، بالاتر از كيليان امباپه، كين را تبديل به دومين بازيكن گرانقيمت تاريخ ميكند. هري كه به تازگي بازوبند كاپيتاني تيم ملي انگليس را هم بر بازو ميبندد چندین فصل بدون نوسان را در تاتنهام داشته و هر ساله كانديداي اصلي كسب عنوان آقاي گلي ليگ برتر هم است.

بقيه هم هستند

به غير از هري كين كه به نظر ميرسد تبديل به هدف اصلي رئالمادريد از همين تابستان آينده خواهد شد، پرس اميدوار است با درخشش دوباره تيمش بتواند ستارههاي ديگري را هم به مادريد بياورد؛ فهرستي كه اين رئيس كهكشانيدوست آماده كرده بالابلند و پر از ستاره است؛ از انگولو كانته، هافبك جسور و جنگنده چلسي گرفته تا پائولو ديبالا، آرژانتيني صاحب سبك يوونتوس. علاوه بر اين دو به نظر ميرسد كه رئاليها نيمنگاهي هم به آنتوان گريزمن، مهاجم فرانسوي اتلتيكو مادريد دارند تا نظر او براي پيوستن به رئال را جلب كنند. آنچه كه مشخص است اينكه پرس دوست ندارد تا زماني كه عهدهدار رياست باشگاه رئالمادريد است اين تيم خالي از ستاره باشد. مشخصاً او براي خريدن هري كين اقدام خواهد كرد و از فهرست دومي هم كه در سر دارد حداقل يك يا دو بازيكن را به چنگ خواهد آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی