نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال توگو نسبت به موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ ابراز اطمینان کرد.

لوروی: یکی از گل های ایران آفساید بود

به گزارش خبر ورزشی، کلود لوروی پس از شکست 2 بر صفر تیم ملی توگو مقابل ایران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و تیم ملی ایران بسیار خوب بازی کرد. تیم ملی بسیار منسجم و خوب بازی میکند، با این حال توانستیم در دقایقی از بازی این تیم را کنترل کنیم. در نیمه دوم و در 25 دقیقه اول آن اما تیم ایران به خوبی بازی کرد و توانست دو گل به ما بزند. البته فکر میکنم یکی از گلهای ایران آفساید بود، اما ایرادی ندارد.
وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تیم ملی ایران میتواند در جام جهانی 2018 موفق باشد یا خیر؟»، تصریح کرد: مطمئنم ایران موفق میشود، چون تیم بسیار خوبی دارد، بازیکنان، مربی و ستارههای خوبی در این تیم حضور دارند و با شرایطی که دارد میتواند به موفقیت برسد. بازیهای ایران را در جامهای جهانی گذشته به یاد دارم، همینطور بازی مقابل یوگسلاوی در جام جهانی 98 که ایرانیها چگونه بازی کردند. مطمئنم ایران میتواند موفقیتهای خود را تکرار کند.
سرمربی تیم ملی توگو در پاسخ به این پرسش که آیا از قوچاننژاد که با دروازهبان تیمش در یک صحنه برخورد داشت، ناراحت است یا خیر، خاطر نشان کرد: من ناراحت نشدم اما دروازهبان تیم ما ناراحت شد. با او صحبت کردم و ناراحتیاش برطرف شد.
لوروی در خاتمه به این موضوع اشاره کرد که تیم ملی فوتبال کشورمان با نفرات اصلی خود مقابل توگو صفآرایی کرده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی