نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای افرادی که در تلویزیون حاشیه‌سازی می‌کنند متأسف هستم.

تاج: درباره طارمی با کی‌روش حرف زدیم

به گزارش خبرورزشی، مهدی تاج در پایان دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل توگو گفت: دو فیفادی داشتیم که دو دیدار مقابل توگو و روسیه را پیشبینی کردیم. در آذرماه نیز دو فیفادی داریم که در حال رایزنی برای برگزاری دو بازی خوب هستیم. 

وی ادامه داد: توگو درخواست کیروش بود و به نظرم بازی خوبی هم شاهد بودیم. این مسابقات تدارکاتی و دستگرمی است. برای ارزیابی بازیکنان به منظور رسیدن به ترکیب مناسب. البته بازی با روسیه با توجه به اینکه میزبان جام جهانی هستند، کمی جدیتر است، چون آنها هم اولین بازی تدارکاتی خودشان را برگزار میکنند که فکر میکنم بازی خوبی شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره دعوت از مصدومان و محرومان مانند عزتاللهی و طارمی به تیم ملی گفت: این تشخیص سرمربی است که از کدام نفرات دعوت کند. 

تاج درباره پیگیری پرونده مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس توسط فدراسیون فوتبال گفت: این موضوع را در دو بخش پیگیری میکنیم. بر اساس نامهای که وزیر به ما زد، گزارشی برای وزیر ورزش تهیه کردهایم. از سوی دیگر کمیته اخلاق نیز در حال بررسی پرونده طارمی است که نتایج آن اعلام خواهد شد. در باره طارمی با کیروش هم صحبت کردیم که باید منتظر رأی باشیم. 

وی با اشاره به کار ناجوانمردانهای که درباره سیدجلال حسینی و شایعه دوپینگ این بازیکن شد، گفت: نمیدانم کار چه کسانی بود و امیدوارم چنین شایعات نخنماشدهای را شاهد نباشیم، چون باعث بیاعتمادی مردم به رسانهها میشود و خود شما باید مقابل آن بایستید. 

رئیس فدراسیون فوتبال درباره جریمههای فیفا علیه تیم ملی در مقدماتی جام جهانی اضافه کرد: برای تلویزیون خیلی متأسف هستم، وقتی که قرار شد شب تاسوعا در ورزشگاه عزاداری کنیم همین مسئولان تلویزیون کلی حمایت کردند، اما حالا در یکی از برنامهها که شب گذشته پخش شد از ما انتقاد میکنند. نگران نیستیم چون معتقدم کار درستی انجام دادهایم و به خاطر کاری که آن روز انجام دادیم، افتخار میکنم، البته جریمه شدیم و اعتراض میکنیم، در حالی که تلویزیون بارها از عزاداری در ورزشگاه حمایت کرد حالا عدهای در برنامههایی که به نظر میرسد همسو با مسئولان صداوسیما نیست از ما انتقاد میکنند. طبیعی بود که جریمه شویم و پیشبینی هم میکردیم.

مهدی تاج با اشاره به جریمهای که فیفا بابت برگزاری جشن صعود به ایران تحمیل کرده است، گفت: طبیعی است که جشن جای پرچم بردن است، البته ناظر گفت که اگر جشن را ادامه بدهید، شاید میزبانی مسابقه بعدی از ما گرفته شود که گفتند ادامه ندهند و نورافشانی را لغو کردیم، البته معتقدم برگزاری جشن طبیعی بود، هرچند نباید حاشیهسازی شود و میدانم که همه رسانهها نیستند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که مدیران تلویزیون به خاطر عزاداری شب تاسوعا از فدراسیون فوتبال تقدیر کردند، اما نمیدانم چرا برخی برنامهها اینطور عمل میکنند و چرا تقدیر مسئولان خود را فراموش کردند. جریمه این موضوع طبیعی بود و تنها برای ما نیست. ما هم اعتراض میکنیم و اگر نپذیرفتند باید پرداخت کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی