نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

كمال كاميابي‌نيا نفر اول و مدعي اول حضور در پست هافبك دفاعي است و تجربه به ما مي‌گويد او اگر آماده باشد، مي‌تواند يكي از بهترين هافبك‌هاي ايران شود اما كمال يك نقطه ضعف بزرگ دارد‌؛ بيش از اندازه كارت‌هاي رنگي مي‌گيرد و محروم مي‌شود.

به گزارش خبرورزشی، آن هم كارتهايي كه اصلاً ميتواند براي اين بازيكن رقم نخورد. شايد همين امر سبب شده برانكو مجبور به امتحان كردن ساير شاگردانش در اين پست شود. طي سالهاي گذشته، محسن مسلمان، محسن ربيعخواه، حسين ماهيني، رضا خالقيفر و احمد نوراللهي در پست هافبك دفاعي براي پرسپوليس بازي كردهاند و البته همين تغييرات، ضربات مهلكي به بدنه تيم سرخپوش زده است. اگر به ياد داشته باشيد، در شهرآورد برگشت فصل قبل كه پرسپوليس با حساب 3 بر 2 شكست خورد، كمال به خاطر محروميت در تركيب تيم نبود و حسين ماهيني در پست هافبك دفاعي به ميدان رفت كه اصلاً آماده نبود.

با بازگشت نوراللهي در بازي با الهلال عربستان، به نظر ميرسد جا براي كمال تنگ شده باشد. نوراللهي با اينكه ماهها از ميادين دور بود و فقط تمرين ميكرد اما وقتي از نيمه دوم به تركيب سرخپوشان اضافه شد، توانست عملكرد خوبي از خود برجاي بگذارد و حتي در تيم منتخب آسيا در نيمهنهايي نيز قرار گرفت. اين بازيكن البته تا نيمفصل نميتواند براي پرسپوليس در ليگ بازي كند اما اين شانس را براي خود قائل است كه در بازي برگشت برابر الهلال عربستان به ميدان برود و خودش را نشان بدهد. او همچنين از نيمفصل دوم به تركيب تيم پرسپوليس اضافه خواهد شد و از آن به بعد، اين تيم براي پست هافبك دفاعي، دو مدعي اصلي خواهد داشت. به معناي ديگر، كمال كاميابينيا در كنار خود، سايه سنگين نوراللهي را نيز احساس خواهد كرد و اين موضوع شايد سبب بالا رفتن انگيزه و حس مبارزهطلبي هر دو نفر شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی