نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلو آنچلوتی از حرف‌هایی که در مورد ارتباط او با بازیکنانش زده می‌شود ابراز ناراحتی کرد.

آنچلوتی: در رئال می‌گفتند كه با بازيكنانم صميمی‌ام و در بايرن برعكس!

به گزارش خبرورزشی، ساعاتي قبل از آنكه سران بايرنمونيخ به صورت رسمي يوپ هاينكس را به عنوان سرمربي تيمشان تا پايان فصل معرفي كنند، كارلو آنچلوتي صحبتهاي جالبي را بر زبان آورد.

باخت سنگين بايرنمونيخ مقابل پاريسنژرمن باعث شد تا مديران باشگاه باواريايي سرمربي ايتالياييشان را بركنار كنند و روز جمعه نام هاينكس به عنوان جانشين كارلتو اعلام شد. آنچلوتي در رويدادي كه به مناسبت معارفه كتاب «ليدر آرام» در شهر تورين برگزار شد، در مورد جدايياش از بايرن به صحبت پرداخت و در مورد ارتباطش با شاگردانش و آيندهاش در دنياي مربيگري حرف زد:

جدايي از بايرن: در طول22 سال مربيگريام هرگز ارتباطي به اين سختي نداشتم. من فقط تيم را انتخاب ميكردم و ميخواستم كه افراد با هوشياري شرايط و تركيب را درك كنند. در عين حال گروهي هم بودند كه از بازيكنان دفاع ميكردند. اتحاد و انسجام همكاران مرا خوشحال ميكرد.

شخصيت: حتي اگر سران بايرن مرا اخراج نميكردند هم من به اينجا برميگشتم (ميخندد). صلح و آرامش در سبك زندگي من است. من اساتيد آرامي داشتهام: معلمان، پدرم، ليدهولم. در مادريد مرا متهم ميكردند كه روابط بيش از حد صميمانه و نزديكي با بازيكنانم دارم ولي در مونيخ، به نداشتن ارتباط صميمانه با بازيكنان متهم شده بودم. واقعاً؟ نميخواهم با شاگردانم، مثل بازيكنان رفتار كنم و دوست دارم با آنها به چشم شخصيتهاي انساني رفتار كنم. اين دو بحث متفاوت است.

*آينده: از اينكه اينجا (در ايتاليا) هستم و ايتاليايي صحبت ميكنم خوشحالم. (آنچلوتي در طول دوران مربيگرياش در بايرن به اين خاطر كه خوب آلماني صحبت نميكند، مورد انتقاد قرار ميگرفت) تا ماه ژوئن به تعطيلات خواهم رفت و خوش خواهم گذراند. قطعاً فوتبال تماشا خواهم كرد. خسته نميشوم. ترجيح ميدهم فيلم ببينم و به گردش بروم.

سرمربيگري ايتاليا در آينده: ترجيح ميدهم درتيمهاي باشگاهي مربيگري كنم. اينگونه ميتوانم هر روز در زمين چمن باشم. بعدها اگر مرا بخواهند، ميتوانم سرمربيگري تيم ملي را برعهده بگيرم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی