۰
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون نخست‌وزیر روسیه جام جهانی ۲۰۱۸ را میراث بزرگ برای کشورش خواند.

موتکو: جام جهانی میراث بزرگ روسیه است

به گزارش خبرورزشی، به نقل از سایت ورزشی روزنامه ریانووستی روسیه، ویتالی موتکو در جمع خبرنگاران رسانههایی از سراسر جهان اظهار داشت: قرعهکشی جام جهانی 2018 روسیه یک اتفاق تاریخی است و مسیر بسیاری را به سوی روسیه میگشاید. خوراک فکری و هیجانی زیادی به سرمربیان تیمهای ملی صعودکننده و هواداران فوتبال تا زمان آغاز این رقابتها میدهد. این یک مرحله هیجانی در راه آمادهسازی جام جهانی 2018 روسیه است.
معاون نخستوزیر روسیه در بخشی دیگر از مصاحبهاش گفت: جیانی اینفانتینو (رئیس فیفا) میتواند تایید کند تمامی ضمانتهایی که روسیه در مسیر آمادهسازی جام جهانی 2018 بر عهده گرفته بود در زمان مقرر به انجام رساند. رویکرد ما در این مسیر بسیار مسئولانه بود و تمامی پشتیبانیهای دولتی و سیاسی را به همراه داشتیم. میلیونها نفر در روسیه در شهرها و بخشهای دولتی در آمادهسازی جام جهانی 2018 نقش داشتند. جام جهانی 2018 انگیزهای برای توسعه مناطق مختلف روسیه بود و میراث بزرگی را پس از این رقابتها خواهیم داشت.
مراسم قرعهکشی جام جهانی 2018 روسیه امشب در کاخ کرملین مسکو با حضور 1300 میهمان از سراسر جهان، ستارههای مشهور دنیای فوتبال همانند پله، کانو، کافو، کاناوارو، علی دایی، مهدی مهدویکیا و ولادیمیر پوتین، رئیسجمهور روسیه برگزار میشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی