نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر پیش از مراسم قرعه کشی جام جهانی هر گونه پیش بینی درباره بدترین گروه ممکن برای گروه تیم ملی در جام جهانی داشتید پیش بینی شما درست از آب درآمد.

سخت ترین گروه ممکن برای تیم ملی

به گزارش خبرورزشی، امید داشتیم تیم ملی در جام جهانی 2018 در گروهی ساده و یا متوسط قرار بگیرد و نه سخت ترین گروه ممکن؛ گروه مرگ.
تیم ملی که با بازی های خوب خود در دو سال گذشته تبدیل به تیمی منسجم شده امید داشت در جام جهانی گروهی را تجربه کند که شانس صعود از آن را داشته باشد اما همگروهی با اسپانیا و پرتغال کار شاگردان کی روش را برای رقابت های تابستان در روسیه فوق دشوار کرد.
حضور تیم ملی در سید 3 به عنوان تنها آسیایی اعتبار ما در فوتبال جهان را نشان داد اما از طرفی به شدت به ضررمان تمام شد. تیمی همچون عربستان که در سید چهارم قرار داشت در ساده ترین گروه رقابت ها قرار گرفت و استرالیا و ژاپن نیز در گروه های مناسبی قرار گرفتند و تنها گروه کره برای دیگر نماینده آسیا سخت از آب درآمد.
بی تردید همگروهی با اسپانیا و پرتغال جذاب ترین مصاف های تاریخ فوتبال ملی ایران را پس از دیدار مقابل آرژانتین در جام جهانی 2014 رقم خواهد زد. دیدارهای جذاب مقابل مهم ترین بازیکنان فوتبال جهان. اما از طرفی قرار گرفتن در چنین گروهی وضعتیت تیم ملی را در جام جهانی متفاوت می کند و تنها مزیت گروه ما برگزاری اولین دیدارمان مقابل مراکش است که اگر تیم ملی بتواند در اولین دیدار خود 3 امتیاز را کسب کند با روحیه بالاتری نیز مقابل اسپانیا و پرتغال قرار خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی