نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی مهدوی‌کیا پس از مراسم قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه و هم‌گروهی ایران با تیم‌های پرتغال، اسپانیا و مراکش گفت: شاید این بدترین گروهی بود که قرار بود در آن قرار بگیریم

مهدوی کیا:بدترین قرعه ممکن نصیبمان شد

به گزارش خبرورزشی،. با قهرمان اروپا و اسپانیایی همگروه شدیم که در این چند سال خیلی قدرتمند شده است. در کل قرعه خیلی بدی بود.

 همگروهی با اسپانیا و پرتغال برای فوتبال ایران و کسانی که دوست داشتند با تیمهای بزرگ بازی کنیم خوب شد.

بازیکن پیشین تیم ملی درباره اینکه قبل از قرعهکشی گفته بود ایران اگر با تیمهای که اول آنها حرف«پ» را دارد روبهرو شود خوب خواهد شد و حالا این اتفاق افتاده است و ایران با پرتغال روبهرو شده گفت: این پرتغال آن «پی» که منظور من بود نبود. این سختترین گروهی بود که میتوانست برای ما اتفاق بیفتد. اگر دانمارک در گروه دو قرار میگرفت بهتر میشد و رفتن او به گروه سه کار را خراب کرد.

تا به حال با اسپانیا بازی رسمی نداشتهایم و این بازی میتواند نقطه عطفی در فوتبال ما باشد. ما با پرتغال قبلاً بازی کردهایم و کیروش هم روی اسپانیا و پرتغال شناخت خوبی دارد.

بازی با مراکش کلید کار ما در جام جهانی خواهد بود

اگر این تیم را شکست دهیم با امید بیشتری بازیها را ادامه خواهیم داد. همه ما به این مسابقات امیدواریم. فوتبال اصلاً قابل پیشبینی نیست. مراکش به طور مستقیم به جام جهانی صعود کرده و قطعاً بازی با این تیم ساده نخواهد بود. اگر میخواهیم به دور بعد مسابقات صعود کنیم باید مراکش را شکست دهیم.

بازیکن پیشین تیم ملی با بیان اینکه کیروش شناخت خوبی از پرتغال دارد، خاطرنشان کرد: به عنوان یک مربی قرار گرفتن مقابل کشور خود کار سختی است. شما تصور کنید یک ایرانی مقابل تیم ملی ما بازی کند، چه شایعاتی پیش میآمد. امیدوارم کیروش مقابل پرتغال حماسه خلق کند و بتواند پرتغال را شکست دهد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی