نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برای رسیدن به روزهای خوب همیشه باید تلاش کرد،مدت زیادی است به جام جهانی صعود کرده‌ایم اما زمان آن استفاده‌ای نکردیم.

حسینی: وقتی در گروه مرگ باشید و امکاناتتان کم باشد کار بسیار سخت می‌شود

به گزارش خبرورزشی،سیدجلال حسینی  در خصوص مشخص شدن رقبای ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت:‌ واقعاً گروه سختی داریم و می‌توانم بگویم که در دشوارترین گروه قرار گرفته‌ایم. با این شرایط ما از نظر آماده‌سازی واقعاً عقب هستیم. ما باید اردوهای خوبی برگزار کنیم و بازی‌های تدارکاتی زیادی هم انجام دهیم. مطمئناً در این صورت می‌توانیم بازی‌های قابل قبولی در جام جهانی انجام دهیم. اما الان شرایط این‌طور نیست.

صعود از این گروه خیلی سخت است

ما باید شانس داشته باشیم اما همیشه یک تورنمنت مثل جام جهانی سخت است. باید تلاش زیادی انجام دهیم تا موفق شویم. ما تیم اول آسیا هستیم و به عنوان دومین تیم به جام جهانی صعود کردیم اما با تیم‌های پرقدرتی بازی نکردیم و اردوهای خوبی هم نداشتیم. باید با آمادگی زیادی وارد جام جهانی شویم و با تیم‌های قدرتمند بازی کنیم تا در شرایط بازی‌ها  قرار بگیریم. ما مدت زمان زیادی است که به جام جهانی صعود کرده‌ایم اما از این زمان استفاده نکردیم و با این شرایط کار ما واقعاً سخت خواهد بود.

اسپانیا در فوتبال دنیا حرف اول را می‌زند

به نظرم هم اسپانیا و هم پرتغال تیم‌های بسیار قدرتمندی هستند. مردم ما بازی‌های این دو تیم‌ را از تلویزیون دیده‌اند و با قدرت آنها آشنایی دارند. بازیکنان این دو تیم در بهترین باشگاه‌های دنیا بازی می‌کنند. مردم باید رقبای ما را در جام جهانی بشناسند. اسپانیا در فوتبال دنیا حرف اول را می‌زند و پرتغال هم که به تازگی قهرمان اروپا شده است. پس این دو تیم بسیار رقبای سختی برای ما خواهند بود.

مردم شناختی از تیم مراکش ندارند

درباره مراکش باید زیاد صحبت شود تا مردم بدانند این تیم چقدر قدرتمند است. متأسفانه همیشه حرف زدن راحت است چون مردم شناختی از تیم مراکش ندارند اما به اعتقاد من این تیم خیلی قدرتمند است و باید رسانه‌ها این تیم را آنالیز کنند تا مردم با قدرت مراکش آشنا شوند.

وی در مورد اینکه از نظر شما پایان کار تیم ملی در جام جهانی حذف از مرحله مقدماتی است یا اینکه می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم، گفت: ما باید همیشه برای روزهای خوب تلاش کنیم اما وقتی شما با کمترین امکانات در گروه مرگ قرار بگیرید کار خیلی سخت می‌‌شود. امیدوارم در مدت باقی‌مانده بازی‌های خوبی انجام دهیم و اردو‌های خوبی پشت سر بگذاریم تا با شرایط مطلوب راهی جام جهانی شویم.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی