۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لابد می‌دانید مهدی رحمتی دروازه‌بان سرشناس استقلال تهران با پیشنهاد بسیار خوب و جذابی از اصفهان روبه‌رو شده است. سپاهان که این روزها به شدت مشکل دروازه‌بانی دارد، به دنبال جذب کاپیتان استقلال است. اصفهانی‌ها هنوز خاطرات قهرمانی با رحمتی را فراموش نکرده‌اند.

رحمتی نمی‌خواهد با نیمکت‌نشینی به اصفهان برود!

به گزارش خبرورزشی،از طرفی مهدی رحمتی مدتهاست نیمکتنشین شده که در طول دوران بازی او بیسابقه بوده است. شنیدیم سپاهانیها حسابی سر کیسه را شل کرده و حتی حاضرند 700 یا 800 میلیون تومان هم برای خرید این دروازهبان شناخته شده بپردازند اما مهدی رحمتی تا لحظه نگارش این گزارش پاسخ منفی داده است.

کاپیتان استقلال گرچه خوب میداند با رفتن به سپاهان میتواند دوباره بدرخشد اما به یک دلیل خاص ترجیح داده است در استقلال تهران بماند. در همین ارتباط شنیدیم رحمتی برای نرفتن از استقلال آن هم در مقطع فعلی یک دلیل کاملاً موجه دارد.

رحمتی که یک گلر بزرگ و موفق یا به عبارتی سادهتر ستاره محسوب میشود، نمیخواهد به عنوان نیمکتنشین از استقلال تهران برود. او میداند جدایی از جمع آبیها آن هم به عنوان یک دروازهبان نیمکتنشین میتواند به اعتبارش خدشه وارد کند. بنابراین ترجیح میدهد در استقلال بماند، خوب تمرین کند، بجنگد و دوباره جایگاه اصلیاش را پیدا کند.

شنیدهها حکایت از آن دارد یکی، دو تیم دیگر هم پیشنهاداتی به کاپیتان استقلال ارائه دادند که همگی با پاسخ منفی مهدی رحمتی مواجه شده است.

این در حالی است که حسین حسینی شرایط بسیار خوب و مطلوبی در استقلال دارد. دروازهبان 25 ساله آبیها پس از چند سال ماندن پشت خط مهدی رحمتی این فرصت را پیدا کرده که فیکس باشد و خودی نشان دهد.

حسینی جوان در همین مدت هم نشان داده که از چه پتانسیل بالایی برخوردار است و کاری کرده که کسی سراغ مهدی رحمتی را در استقلال نگیرد. با این وجود رحمتی عجلهای برای جدایی ندارد. او یک سال و نیم دیگر با استقلال قرارداد دارد و میخواهد صبر و تحمل کند تا قراردادش با این تیم به اتمام برسد.

در وضعیت کنونی به نظر میرسد مهدی رحمتی تصمیم عاقلانهای گرفته باشد. میوه صبر همیشه شیرین بوده است البته به شرطی که مهدی رحمتی بتواند همچنان صبر کند!

رابطه شفر و رحمتی OK است

*در حاشیه دیدار اخیر استقلال تهران و سپاهان اصفهان تصاویری منتشر شد که در آن وینفرد شفر مشغول شوخی با مهدی رحمتی دیده میشد. مرد آلمانی کلاه کاپیتان را بر سرش کشیده و طرفین حسابی میخندیدند.

این اتفاق نشان میدهد که شفر رابطه گرم و مطلوبی با رحمتی دارد اما تا زمانی که حسین حسینی به این شکل دروازهبانی میکند باید به مرد آلمانی حق داد رحمتی را روی نیمکت بنشاند.

شفر در گفتوگوی خصوصی با دستیاران و نزدیکان خود هم گفته است رابطهاش با رحمتی OK است و نیمکتنشینی او فقط فنی است. شاید یکی از دلایلی که باعث تردید رحمتی به رفتن و ماندن او در استقلال میشود، همین موضوع باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی