۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد اصلاني بازيگر نامدار و محبوب تئاتر و سينماي ايران به فيلم مربوط به تاريخ باشگاه استقلال تهران به كارگرداني امير رفيعي پيوست.

فرهاد اصلانی: احترام به بزرگان فوتبال باعث شد به اين فيلم بپيوندم

به گزارش خبرورزشی،اصلاني كه در عرصه بازيگري، كسب جوايز معتبر داخلي و بينالمللي بسياري را در كارنامه دارد و در فيلمها و سريالهاي ماندگاري چون: روسري آبي، سفر به چزابه، كوچه بينام، دختر، امام علي(ع)، مختارنامه و... به ايفاي نقش پرداخته است، خيلي كوتاه پيرامون انگيزه و حضور خود در اين مستند گفت: احترام به تمام پيشكسوتان فوتبال به خصوص بزرگان باشگاه استقلال تهران از جمله ناصر حجازي باعث شد در اين اثر شركت كنم. اميدوارم اين مستند كاري ماندگار شود و تأثير بهسزايي در فرهنگسازي هر چه بهتر براي اين رشته ورزشي پرمخاطب داشته باشد. حمايت از ساخت چنين آثاري باعث ميشود جوانان بيشتر پي به نقش و اهميت زحماتي كه گذشتگان كشيدهاند، ببرند.

نكته جالب توجه برخورد گرم و صميمانه فرهاد اصلاني با تمامي عوامل توليد و ساخت اين مستند در زمان ضبط بود كه باعث شد خاطرهاي خوب از وي نزد اعضاي گروه باقي بماند.

به گفته امير رفيعي كه توليد و ساخت من ناصر حجازي هستم...  را نيز در كارنامه دارد، اين مستند به احتمال بسيار با نام «آبي به رنگ آسمان» در اختيار مخاطبان قرار خواهد گرفت. نام موقت و قبلي اين اثر «فينال آسيا» بود.

تا اين لحظه همايون ارشادي و سيامك انصاري از ديگر راويان اين فيلم بودهاند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی