نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بی تعارف استقلال شفر خوب بازی می کند. راه این تیم برای رسیدن به گل فقط سانتر از جناح راست نیست.

استقلال شفر فقط سانتر نمی کند

به گزارش خبر ورزشی، می خواهیم به بازی خوب استقلال در برابر ایرانجوان اشاره کنیم. البته که پیروزی استقلال در این بازی قابل پیش بینی بود و استقلال کار بزرگی نکرد که ایرانجوان را برد اما خوب بازی کردن استقلال قابل تحسین بود. 
شفر به بازی دادن به مهدی قا ئدی و در ادامه استفاده از محسن کریمی نشان داد از خلاقیت های بازیکنانش در استراتژی استقلال بهره می برد و علاقمند بازی ترکیبی و غیر قابل پیش بینی است و دوست دارد استقلالی بسازد که متنوع بازی کند نه اینکه برای رسیدن به گل فقط سانتر کند. 
دیروز گل های استقلال هم گل های متفاوتی بودند. گل اول روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسید. گل دوم روی شوت چباروف و گل سوم روی کار تیمی و کات بکی که شروع کننده آن محسن کریمی بود و پاس آخر وریا داد و بازیکنی گل زد که پیش از این بیشتر موقعیت ها را هدر می داد اما این بار با آرامش خاطر خاصی گل زد. 
ادامه این روند استقلال را به روزهای خوب نزدیک خواهد کرد و این نشان می دهد تاثیرات شفر به روی استقلال رفته رفته در حال نمایان شدن است. نکته جالب توجه در تعطیلات زمستانی ایجااد کمترین تغییر در ترکیب استقلال است. تنها محسن کریمی و برزای به استقلال اضافه شدند که این ها هم پیش تر بازیکن استقلال بودند و تنها یک مهاجم خارجی میهمان جدید استقلالی ها خواهد شد. این بدین معنی است که شفر در نیم فصل دوم زمان برای ایجاد هماهنگی در تیمش نمی خواهد و تیمی که طی چند ماه اخیر آن را هماهنگ کرده به میدان می فرستد. 
استقلال بعد از سال ها خوب بازی کردن و تنها سانتر نکردن را یاد گرفته و حال نیازمند این است پیروزی در بازی بزرگ را تمرین کند. هر چند پیروزی در برابر ایرانجوان هم استقلال را به خودباوری نزدیک کرده است. 
تیم شفر که از قهرمانی در لیگ برتر کمی فاصله گرفته در آستانه فتح جام حذفی قراردارد و همین هم اینروزها غنیمت است. هر چند این موقعیت برای استقلال مهیاست که همانند فصل گذشته لیگ برتر را به خوبی به پایان ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی