۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتظار برای دیدن ناصر ملک‌مطیعی در قاب تلویزیون بعد از 39 سال به پایان رسید و یکی از اسطوره‌های سینمای ایران سرانجام مقابل دوربین‌های تلویزیونی نشست و با مردم حرف زد. این طلسم را شبکه شما و برنامه من و شما شکستند.

ملک‌مطیعی: پروین فحش که می‌داد، دوست‌داشتنی‌تر می‌شد

به گزارش خبرورزشی،هادی قندی تهیهکننده و آرش ظلیپور مجری این برنامه که از چند ماه قبل دنبال فراهم آوردن مقدمات گفتوگو با ناصر ملکمطیعی بودند، سرانجام ملکمطیعی را به استودیوی برنامه خود بردند. برنامهای که عصر دیروز از شبکه شما روی آنتن رفت و تکرارش جمعه ظهر پخش میشود.

البته دیشب مهران مدیری در دورهمیاش ناصر ملکمطیعی را به مناسبت شب یلدا روبهروی خود نشاند اما برنامهای که طلسم این هنرمند را شکست، من و شما بود و در مقام مقایسه هم برنامه آرش ظلیپور به نسبت برنامه مهران مدیری دست بالا را گرفت چراکه این برنامه یک شگفتی دیگر هم به نام علی پروین داشت. قندی و ظلیپور بدون آن که به ملکمطیعی بگویند علی پروین را به استودیوی من و شما دعوت کردند و در جریان برنامه باعث غافلگیری ملکمطیعی شدند.

ملکمطیعی در اولین برنامه تلویزیونیاش در جواب پرسشهای آرش ظلیپور گفت: «هیچ وقت، هیچکس به من نگفت فیلم بازی نکن، خودم بازی نکردم، در ایران ماندم چون این کشور را دوست دارم. کجا بروم که مردم تا این حد دوستم داشته باشند؟»

ملکمطیعی وقتی با پروین روبهرو شد، از علاقهاش به سلطان سرخها حرف زد و به شوخی به پروین گفت: «وقتی فحش هم میدهی، دوستداشتنیتر میشوی!» پروین هم از ملکمطیعی به عنوان اسطوره سینما نام برد و گفت: «هنوز هم بعد از چهل، پنجاه سال فیلمهای ناصرخان را میبینم، به خصوص قیصر را!»

پروین حرفهای جالب دیگری هم در این برنامه که پیشدرآمد ویژهبرنامههای شب یلدایی شبکه شما بود، زد... پروین گفت: «در این پرسپولیس هیچکس را نمیبینم که دوست داشته باشم پیراهن شماره هفت من را بپوشد.»

همچنین پرویز پرستویی هم روی خط این برنامه آمد و از نقش ملکمطیعی در سینمای ایران حرف زد. برنامه من و شما با اجرای آرش ظلیپور، هدیه ویژهای بود به آنها که ناصر ملکمطیعی را دوست دارند. تماشای فرمان سینما و سلطان فوتبال کنار هم واقعاً جذابیتهای ویژهای داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی