۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عليرضا بيرانوند نتوانست در ضيافت پنالتي‌ها بازي با نفت آبادان ناجي سرخ‌ها شود و گرچه يك پنالتي را هم دفع كرد اما پرسپوليس‌ها به قدري پنالتي از دست دادند تا تيمش در نهايت از جام حذفي كنار برود.

بيرانوند:تا 6 صبح از ناراحتی نخوابيدم

به گزارش خبرورزشی، او البته به هواداران قول داد كه با قهرماني در ليگ برتر اين ناكامي را جبران ميكنند.

* فرداي حذف پرسپوليس به تمرين بدنسازي آمدي. اين تمرين فشرده براي چه؟

واقعيت اين است كه بايد از اين به بعد دو برابر تمرين كنيم تا با نتايج خوب در ليگ برتر و آسيا هواداران را خوشحال كنيم. ما خيلي راحت يك جام را از دست داديم و هواداران ما را ببخشند. البته ميدانم كه ليگ برتر و قهرماني در آن براي آنها مهمتر است و مطمئن باشند كه تلاش ميكنيم تا به قهرماني ليگ برسيم. به عقيده من جامحذفي كه با 5 بازي قهرمان آن شوي، بيشتر به جام رمضان شبيه است. ما دوست داشتيم هر دو جام را ببريم اما نشد. خودتان هم ميدانيد كه پنالتي 50-50 است و بيشتر شانس در آن دخيل است.

*امشب شب يلداست. قطعاً در كنار خانواده خواهي بود.

بله. امشب همه در كنار خانوادهشان هستند و من هم همينطور. البته اين را بگويم كه شب يلدا بلندترين شب سال است اما امسال براي من و ساير بازيكنان پرسپوليس دوبرابر بيشتر از يلداهاي ديگر طولاني است و دليلش هم حذف در جامحذفي است كه باعث شد هواداران ناراحت شوند. باور كنيد من تا ساعت 6 صبح نخوابيدم و از ناراحتي هواداران ناراحت بودم اما خيال هواداران راحت كه ما قهرمان ليگ ميشويم و خوشحالشان ميكنيم. اميدوارم امشب شب يلداي خوبي داشته باشند.

* احتمالاً انار شب يلدا را هم خيلي دوست داشته باشي.

بله. انار را خيلي دوست دارم و هر وقت ميخورم، يكي از دانههايش را هم از دست نميدهم چون آن يك دانه انار در زندگي من تأثير خيلي زيادي دارد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی