۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریوالدو ستاره برزیلی سابق بارسلونا از تصمیم نیمار برای جدایی از جمع کاتالان‌ها دفاع کرد.

ریوالدو: من هم جای نیمار بودم از بارسا می‌رفتم

به گزارش خبرورزشی،  ريوالدو ستاره برزيلي سابق بارسلونا در آستانه جدال الكلاسيكو در گفتوگو با نشريه آس به سؤالات متعددي در رابطه با اين بازي پاسخ داد.

الكلاسيكو
زماني كه در بارسا بودم، بارها مقابل رئال در ديدارهاي الكلاسيكو بازي كردم. هميشه قبل از اين بازي شبها خوابم نميبرد و دوست داشتم با تمرينات انفرادي خود را براي انجام بهترين بازي آماده كنم. اين بازي هميشه جذاب و تماشايي است. دوست دارم بارسا هميشه پيروز اين بازي بزرگ باشد.

كيفيت لاليگا
به نظر من لاليگا نسبت به زماني كه ما در اين ليگ بازي ميكرديم، كيفيت خود را از دست داده است. البته اين صحبت من شايد كساني را برنجاند اما واقعيت اين است كه در ليگي كه يك بازيكن 50 گل به ثمر برساند، نشان از تكقطبي بودن يا دوقطبي بودن آن ليگ بوده و ظاهراً تيمهاي ديگر چيزي براي گفتن ندارند. قيمت بالاي بازيكنان هم به پايين آمدن سطح كيفي اين رقابتها كمك ميكند!

مسي و رونالدو
هر دوي آنها بازيكنان خوبي هستند و در فوتبال دنيا فوقالعادهاند. اگر در دوران من حضور داشتند، ميتوانستم به راحتي با آنها رقابت كنم. همانطور كه در زمان خود با زيدان، توتي و فيگو رقابت ميكردم.

رفتن نيمار از بارسا
آن اواخر كه بارسا از وجود مسي، نيمار و سوارس همزمان استفاده ميكرد، كاملاً مشخص بود كه اين 2 زير سايه مسي قرار داشتند. فكر ميكنم نيمار به خاطر جواني و اشتياقي كه براي بهتر شدن داشت، خواست تا از زير سايه مسي خارج شود و به همين منظور پاريسنژرمن را انتخاب كرد. شايد من هم جاي او بودم، همين كار را ميكردم. اشتباه بود اگر او در اين تيم ميماند زيرا هميشه در سايه همتيمياش بود. حالا او مسي پاريسنژرمن است و شايد هم روزي مسي رئاليها هم شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی