نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی مشکی‌پوشان از عملکرد تیمش در نقل و انتقالات رضایت ندارد.

عنایتی: همه خریدهای خارجی منشا نمی‌شوند

به گزارش خبرورزشی، رضا عنایتی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوبآهن گفت: امیدوارم همیشه کنار هم و کنار خانواده روزگار را به شادی بگذرانید. زندگی راحتی اینجا داشتم و خاطرات خوبی داشتم. فردا بازی سختی داریم، با توجه به شرایطی که تیم ما دارد، نتوانستیم در نقل و انتقالات بازیکنان خوبی بگیریم، برعکس ما ذوبآهن خوب کار کرده است. ذوبآهن شرایط بهتری دارد و قهرمانیهای متعددی را به دست آورده است. آمدهایم تلاش کنیم تا دست پر به مشهد برگردیم و باید بیش از آنچه هستیم، عمل کنیم.
وی درباره تجربهای که در تیم سیاهجامگان به دست میآورد، گفت: مربیگری تجربه سختی است به خصوص زمانی که در ابتدای فصل تیم را خودمان نمیبندیم. نیمفصل شرایط ویژهای است و محدودیتهایی دارد به خصوص زمانی که ما به بازیکن نیاز داریم و بر اساس نظر و عقاید خود نمیتوانیم بازیکن بگیریم.
سرمربی تیم سیاهجامگان با گلایه از کسانی که به او قول حضور در تیم داده بودند، گفت: با این مشکلات ما به گزینههای خارجی روی آوردیم که خودتان میدانید خوب بودن یا نبود آنها خیلی مشخص نیست. یک بازیکن مانند منشا میشود که عملکرد خوبی دارد و دیگری ممکن است بدون هیچ بازی پروندهای روی دستمان بگذارد. باید این ریسک را بکنیم و از بازیکنان خارجی استفاده کنیم. امیدواریم در روزهای آینده بازیکنانی را برای کمک به تیم جذب کنیم.
عنایتی درباره اینکه آیا آمدن مجتبی جباری به مشکیپوشان صحت داشته است یا خیر، گفت: خود من مستقیم با مجتبی جباری در هتل صحبت کردم و از او خواستم به ما کمک کند و کنار ما باشد. جواب قطعی به ما نداده و امیدواریم در روزهای آینده جواب قطعی از او بگیریم.
وی در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه مجتبی جباری ممکن است به دلیل مشکلات مالی به تیم مشکیپوشان نیایید، تصریح کرد: اگر بخواهیم به پول فکر کنیم، فوتبال ما همین که هست باقی میماند. تیمهای دولتی که از لحاظ مالی مشکلی ندارند و تنها به تیمهای شخصی خرده میگیرند که چرا در انتهای جدول هستند، چون آنها حمایت نمیشوند. تیمهای دیگر چک میکشند و پاس نمیشود و هیچ اتفاقی هم نمیافتد، این نشان میدهد که بیعدالتی در فوتبال موج میزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی