۰
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از آیین های شب یلدا ، بازگویی خاطرات و قصه گویی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها است که یلدا را برای خانواده های ایرانی دلپذیرتر می کند. اما همه اینها ترفندهایی است تا خانواده ها گرد یکدیگر آیند و بلندترین شب سال را با شادی و خرسندی به سپیده برسانند.

یلدای دلتنگی کودکان زلزله‌زده  را دریابید

به گزارش خبرورزشی، اما شب یلدای مناطق زلزله زده حال وهوای دیگری دارد و کودکان در فراغ پدر و مادر سردترین و درازترین شب را سپری می کنند .  کودکان یتیم و هموطنان بیخانمان که به خاطر لغزش زمین اکنون  بر بستر زمین سرد با رو انداز آسمان  به سر  میبرند و چه خوب که همگان در لحظاتی که در اتاق گرم با اقوام و دوستان نشسته ایم و  مشغول خوردن میوه و شام گرم هستیم لحظه به فکر این عزیزان باشیم و گامی در جهت رهایی آنان از این وضعیت تلخ و کاستن از رنج و سرما و بیخانمانی آنان و گرم کردن زندگی شان برداریم.
همانطورکه بسیاری از افراد خیر و نیکوکار همراه تعدادی از هنرمندان و قهرمانان بساط شب یلدای خود را درآسایشگاهها ، و مناطق زلزله زده پهن می کنند تا شادی خود را  در لایههای زندگی آنان که در حجاب این تاریکی سرد نفس میکشند  تقسیم کنند .
 خلاصه گلام اینکه در سردترین و درازترین شب ، یاد دلتنگی کودکان بیخانمان و سرگشته که بر بستر زمین سرد با روانداز آسمان به سر میبرند ، به فکر این عزیزان باشیم .

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی