نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس از ساعت 10 صبح امروز در آکادمی ملی المپیک با حضور اعضای مجمع آغاز شد.

کتیرایی به نفع ثوری کناره گیری کرد

به گزارش خبرورزشی  ، مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس از ساعت 10 صبح امروز سه شنبه در آکادمی ملی المپیک با حضور اعضای مجمع آغاز شد. محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و  ریاست مجمع را بر عهده داشت. رباب شهریان نماینده کمیته بود. محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در مجمع حضور داشتند.
فدراسیون بوکس از 10 مردادماه و پس از کناره گیری احمد ناطق نوری که 26 سال بر مسند ریاست آن تکیه زده بود، با سرپرستی افشین داوری اداره می شود.  داوری که جزو یکی از کاندیدای ریاست فدراسیون بوکس بود، اما داورزنی روز شنبه اعلام کرد که افشین داوری سرپرست فدراسیون بوکس به منظور برقراری عدالت، در انتخابات شرکت نخواهد کرد.
به همین دلیل انتخابات امروز با حضور 6 کاندیدا به نام های بهزاد کتیرایی، حسین ثوری، فرهاد نیکوخصال، روح الله حسینی، بدرالملوک کهرنگی و حسین فشی برگزار شد.
بدرالمولک کهرنگی تنها کاندیدای بانوی انتخابات بوکس، در مجمع غایب بود.  حسین ثوری نخستین کاندیدایی بود که پشت تریبون رفت و برنامه های خود را ارائه کرد. بعد از او نیز روح الله حسینی نایب رئیس سابق فدراسیون بوکس و یکی از کاندیدهای جدی انتخابات به ارائه برنامه های خود پرداخت. 
حسین فشی  به نفع یکی از کاندیداهای اصلی کناره گیری  کرد،  
بهزاد کتیرایی رئیس اسبق فدراسیون ووشو و یکی از کاندیداهای سرشناس انتخابات، به سود حسین ثوری کنار رفت.
بدین ترتیب در نهایت انتخابات میان سه کاندیدا برگزار خواهد شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی