نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق استقلال تهران در گفت‌وگوی ضبط شده با برنامه نود پیرامون شکایتش از این باشگاه اظهار کرد: سال 89 مربی مس کرمان بودم و آن زمان یکی از مدیران استقلال را دیدم و گفتم این طلبم چه می‌شود که گفتند پولی نداریم به شما بدهیم و وضع مالی خوبی نداریم؛ شما به سازمان لیگ و کمیته انضباطی شکایت خود را ببرید و بعد از دریافت حکم، از سازمان لیگ پول می‌گیرید.

مرفاوی: حذف استقلال از آسیا دروغ بود

  • به گزارش خبرورزشی، صمد مرفاوی گفت: کمیته انضباطی به سود من رای داد اما در جلسه کمیته انضباطی، هیچکس از اعضای استقلال نیامد که دفاعی انجام دهد؛ ما این رای را گرفتیم و به سازمان لیگ بردیم؛ رییس سازمان لیگ گفت استقلال بدهکار است و پولی نداریم؛ از آن زمان استقلال چهار، پنج مدیر عامل و فدراسیون و سازمان لیگ دو رییس عوض کردند ولی هیچکس به رای من هیچ اهمیتی نداد.

     

مرفاوی تصریح کرد: تماشاگران استقلال میگویند چرا به خودیها این موضوع را نگفتید؛ هفت سال است من این موضوع را میگویم که این طلبم را بدهید اما کسی به من محل نگذاشت؛ کسی جای من باشد چه کاری انجام میدهد؟

سرمربی پیشین استقلال تهران عنوان کرد: آخرین بار هفدهم مهرماه 96 ، نامهای به افتخاری نوشتم و حکمها را نشان دادم که اگر طی سه روز طلبم را ندادید، این قضیه را به AFC اطلاع میدهم؛ یکی از مسؤولان باشگاه استقلال به من زنگ زد 50-40 درصد پولت را میدهیم؛ گفتم این شکایت برای هفت سال پیش است و تمام پولم را میخواهیم اما به دروغ گفتند وزیر ورزش دستور داده فقط 50 درصد مطالبات را بدهیم.

او با بیان اینکه بنده میدانم وزیر ورزش هیچ وقت در این مسائل وارد نمیشود، گفت: به آقای افتخاری همین موضوع را گفتم که ایشان هم همین حرف را زد که نهایتا 70 درصد میدهیم؛ اما بدانید من هفت سال پیش میتوانستم با 130 میلیون یک خانه بخرم اما حالا نمیتوانم منزلی اجاره کنم.

در این مدت باز هم هیچ خبری از باشگاه استقلال نشد؛ دو حکمی که داشتم را ترجمه کردم و به AFC بردم که پس از دو هفته از باشگاه استقلال تماس گرفتند و گفتند تمام پولت را میدهیم که این کار را کردند و پرونده بسته شد.

سرمربی پیشین استقلال یادآور شد: حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا اصلا صحت نداشت و آنهایی که این مسائل را میگفتند، میخواستند من را مقابل تماشاگران قرار دهند.

مرفاوی اظهار کرد: چرا وقتی یک خارجی به ایران میآید و شکایت میکند، پولش را میگیرد؟؛ به کسی پیشنهاد نمیدهد AFC برود ولی بنده اگر اطلاع نمیدادم، هنوز هم باید برای شکایتم پیگیر میشدم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی