۰
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دبیر کل فدراسیون فوتبال در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود اظهار کرد: بنابر اعلام آدیداس بوسنی و برخی دیگر کشورها قراردادشان با آنها همانند ایران بوده و فدراسیون فوتبال در تلاش بوده طبق برنامه اقتصادی مدون، به یک ثبات برند برسد.

ساکت: آدیداس از توافق با ما سر باز زد

به گزارش خبرورزشی، محمدرضا ساکت گفت: اگر پیراهن تیم ملی آلمان سالانه رقم قابل توجه میلیاردی در کشورش فروش میرود، به دلیل یک ثباتی بوده که برای البسه تیم ملی ایجاد کردهاند.

 در خردادماه 95 پیراهن تیم ملی از جیووا به آدیداس تغییر کرد؛ آن مقطع با آدیداس مذاکره کردیم که ما را به بخش منطقهای معرفی کردند؛ ما هم برنامه داشتیم در کار چهار ساله به ثبات برند برسیم اما آدیداس از این موضوع سر باز زد و ما هم در میانه مسابقات انتخابی جام جهانی بود و اصلا نباید برند را عوض میکردیم چون کادر فنی و بازیکنان از آن رضایت داشتند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال یادآور شد: قرارداد چهار ساله با آدیداس به یک ساله تبدیل شده و بازیکنان ما در بازاریابی فدراسیون تیم قویای هستند و تلاش میکنند برای سال آینده که قرارداد با آدیداس تمام میشود، به شرایط با ثباتی برسند که مردم و آدیداس رضایت داشته باشند این همکاری ادامه پیدا کند.

 البسه آدیداس در دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی برای تیم ملی رایگان بود و قرار شده تا پایان جام جهانی 2018 با آدیداس همکاری را ادامه دهیم.

او اذعان کرد: در اردیبهشت ماه 96 آدیداس اعلام کرد حاضر به همکاری نیست و پس از آن،  برندهایی به ما درخواست همکاری داشتند اما در کیفت کالا، رضایتمندی و ... آنها دچار ابهام بوده است؛ آدیداس یک برند عالی است و قراردادی تا پایان سال 2018 با آنها امضاء کردیم که امیدوار هستیم مثل بسیاری از کشورها مثل آلمان و برزیل به یک ثبات برند برسیم تا درآمدزایی هم انجام گیرد.

ساکت در خصوص اینکه هدایتی مدعی شده مبلغ بخش اول البسه آدیداس تیم ملی را داده است، ابراز کرد: در یک مقطعی در مرحله اول برای تامین البسه تیم ملی باید پول پرداخت می کردیم که آقای هدایتی این کار را انجام دادند؛ اما بعد از دو بازی تا پایان مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی تا به امروز آدیداس رایگان پیراهن داده است.

او با بیان اینکه به دلیل ندادن پولهایی مثل حق پخش از هدایتی پول پیراهن گرفتهاند، عنوان کرد: اینکه صدا و سیما حق پخش را نمیپردازد، فدراسیون و باشگاه ها مجبور هستند از تمام ارگانها و افراد درخواست کمک داشته باشند؛ نباید راجع به حق پخش صحبت شود، باید پول آن به فدراسیون و باشگاهها را پرداخت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی