نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اینکه برانکو می‌گوید بدون طارمی و نوراللهی هم صدرنشین و قهرمان لیگ هستیم معنا دارد. برانکو می‌خواهد بگوید تیمش به شخص خاصی وابسته نیست و بدون آقای گل دو فصل گذشته لیگ هم می‌تواند قهرمانی‌اش را تکرار کند. این یعنی من تیم خوبی ساخته‌ام و نمی‌خواهم ناز کسی را بکشم.

طارمی اما باید تکلیف خودش را روشن کند. او که در ماجرای ریزاسپور نشان داد خیلی منطقی نیست باید انگیزهاش را برای حضور در پرسپولیس حفظ کند و البته بداند که اگر اسم بزرگ پرسپولیس نبود او اصلاً «مهدی طارمی» نمیشد.

طارمی حتماً بازیهای اروپایی را میبیند و متوجه میشود که امثال رونالدو و مسی هر چه بیشتر توپ طلا میگیرند با انگیزهتر میشوند. او البته قاعدتاً برای جام جهانی کلی انگیزه دارد ولی باید تکلیفش را با پرسپولیس هم روشن و تا روزی که هست با تمام وجود بازی کند. طارمی در 3، 4 سال اول فوتبالش خیلی خوب پیشرفت کرد و به تیم ملی هم رسید اما بخش اعظم محرومیت ۴ ماهه او تقصیر خودش بود و حالا همه انتظار دارند تا روزی که پیراهن پرسپولیس را بر تن دارد با تمام وجود بازی و محرومیت ۴ ماههاش را جبران کند. البته اگر برانکو به هر دلیلی (مثلاً آمادگی علیپور) به طارمی بازی ندهد نمیتوان به او خرده گرفت چون همانطور که خودش گفت پرسپولیس بدون او هم پرسپولیس است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی