نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از سرگرمی‌های ستاره جدید بارسلونا بازی کردن با دخترش است.

تمام دلمشغولی‌های ستاره برزیلی

به گزارش خبرورزشی، كوتينيو خريد جديد بارسلونا يكي از چهرههاي جذاب اين روزهاي دنياي فوتبال است و حالا بيش از هر زمان ديگري در كانون توجهات قرار گرفته.

كوتينيو شخصيت چندان پيچيدهاي ندارد و به راحتي ميتوان با گشتي كوتاهمدت در صفحات شخصي او در شبكههاي اجتماعي، متوجه دلمشغوليها و سرگرميهايش شد. كوتينيو يك مرد خانوادهدوست است. زماني كه در زمين چمن نيست، اوقات فراغتش را در جمع خانواده، يعني در كنار همسرش آينا و دخترشان ماريا و دوستانشان سپري ميكند. در اين گزارش قصد داريم به مرور برخي سرگرميها و دلمشغوليهاي او بپردازيم:

بازي كردن با دخترش ماريا

يكي از سرگرميهاي كوتينيو بازي كردن با دخترش مارياست و بارها تصاوير و ويدئوهايي را از تفريح در كنار دخترش در شبكههاي اجتماعي منتشر كرده است. اخيراً او تولد دو سالگي دخترش را جشن گرفت و از اينكه خدا ماريا را به آنها داده، بسيار راضي و خوشحال است.

طرفدار سرسخت بازيهاي كامپيوتري

كوتينيو طرفدار سرسخت بازيهاي رايانهاي و به ويژه بازيهاي فوتبالي است و با دوستانش ساعتها بازي ميكند و بارها از طريق اينترنت با رقبايي مسابقه داده است.

فوتوالي يكي از دلخوشيهاي كوتينيو

يكي از ورزشهاي محبوب در برزيل، جزو ورزشهاي مورد علاقه او نيز هست؛ فوتوالي. او بارها و بارها عكسهايي را در كنار دوستانش در سواحل در حال بازي فوتوالي در شبكههاي اجتماعي منتشر كرده.

سفر كردن

سفر به كشورهاي مختلف دنيا همراه با همسرش آينا، از جمله كارهاي مورد علاقه كوتينيو است. در صفحه شخصي او در اينستاگرام، تصاويري از كوتينيو و همسرش در كوچههاي پاريس و يا در هاليوود لسآنجلس و جاهاي مختلف دنيا بازتاب يافته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی