نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیروس پورموسوی سرمربی فولاد، بعد از تساوی خانگی تیمش مقابل سیاه‌جامگان، شرایط فولاد در رده دوم و سایر مسائل تیم اهوازی نظراتش را مطرح می‌سازد.

پورموسوی: نگفتم استقلال بلد نبود از بیت‌سعید بازی بگیرد

گفت و گوی خبرورزشی با سیروس پورموسوی را در ادامه میخوانید:

نیمه اول بد بازی کردیم

من فکر میکنم سرمربی سیاهجامگان در مورد تیم فولاد احساسی حرف زده که گفته باید این تیم را ۳ بر یک شکست میدادند. شکل و نوع بازی ما کاملاً مشخص است و به شهادت فیلم بازی در همان نیمه اول که بد بازی کردیم، دو موقعیت صددرصد گل را از دست دادیم و در طرف مقابل دو توپ تیم سیاهجامگان هم عرض دروازه ما را طی کرد در حالی که چند مدافع ما روی خط دروازه قرار داشتند. جایی که ایراد داشته باشیم حتماً آن را مطرح میکنم و ترسی ندارم. در نیمه دوم هم بازی خوبی را ارائه دادیم و حتی به گل رسیدیم اما در لحظات آخر در اثر یک لحظه غفلت گل خوردیم تا نتیجه مساوی شود.

۲ پنالتی ما گرفته نشد

واقعاً گلهمندم چون در دو بازی اخیر مقابل پرسپولیس و سیاهجامگان دو پنالتی صددرصد ما را نگرفتند. در بازی با پرسپولیس خطا روی شیرزادی نادیده گرفته شد و در دیدار با سیاهجامگان هم خطا روی فرشاد جانفزا پنالتی اعلام نشد. این در حالی بود که ما یک بر صفر پیش بودیم و با گرفتن پنالتی اوضاعمان بهتر میشد. داور بازی ما قضاوت بدی نداشت اما حرف من این است چطور اشتباهات به ضرر حریفان در بوق و کرنا میشود در حالی که از کنار پنالتیها و موقعیتهای ما به سادگی عبور میکنند.

گاهی اوقات شرایط مساعد نمیشود

فوتبال است دیگر؛ روزی نفت تهران سختکوش را در تهران شکست میدهیم اما روزی دیگر در بازی با سیاهجامگان در آخرین دقایق غافلگیر میشویم. پیروزی مقابل تیم مشهدی میتوانست فاصله امتیازی ما را با صدر کمتر کند اما به هر حال این موضوع برای ما میسر نشد.

از هواداران عذرخواهی میکنم

بازی خوبی را مقابل سیاهجامگان ارائه دادیم اما بخت با ما یار نبود؛ با این وجود از هوادارانمان عذرخواهی میکنم که با وجود حمایت همهجانبهشان نتوانستیم تیم مهمان را شکست دهیم و از گلمان خوب حفاظت کنیم و در آخرین دقایق گل تساوی را متحمل شدیم.

بچههای خوزستان احساساتی هستند

حسن بیتسعید، بازیکن خوب ماست و خوشحالم دوباره به فولاد برگشته اما من در هیچ جایی حرفی در این رابطه نزدم که استقلال بلد نبوده از بیتسعید بازی بگیرد. بازیکنان خوزستانی احساساتی هستند و شاید در برههای به دلیل فشار در استقلال بیتسعید نتوانسته قابلیتهایش را نشان دهد.

بازی سختی با گسترش فولاد تبریز داریم

تیم گسترش فولاد نتایج خوبی گرفته، به همین دلیل حتماً بازی سختی با این تیم در تبریز پیش رو داریم. علاقهمندان به فوتبال حتماً بازی خوبی را از دو تیم نظاره خواهند کرد اما در صددیم حتماً از تبریز با امتیاز به خانه برگردیم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی