۰
سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدي ترابي هافبك- مهاجم سايپا در بازي با استقلال يكي از مهره‌هايي خواهد بود كه علي دايي حساب ويژه‌اي رويش باز كرده است.

ترابی: امسال در سايپا بی‌مهری زياد ديديم

 با مليپوش سايپا در خصوص شرايط فعلي اين تيم، تقابل با استقلال و مسائل مختلف ديگر صحبت كرديم كه او به سؤالات خبر ورزشي پاسخ داد.

* شرايط فعلي سايپا چطور است؟

خدا را شكر تيم ما از لحاظ فني وضعيت خوبي دارد. در بازي با سپاهان نمايش خوبي داشتيم ولي با اشتباه داوري گل مساوي را خورديم ولي در بازي با صنعت نفت عملكرد خوبي نداشتيم، هر چند كه در ابتداي بازي يك پنالتي را از دست داديم. در بازي با استقلال خوزستان هم كاملاً برتر از حريف بوديم و 2 گلي كه آنها زدند اتفاقي بود. ما بايد با اختلاف گلهاي زياد اين بازي را ميبرديم. اينكه در آستانه بازي با استقلال تهران، توانستيم برنده شويم، برايمان خوب شد.

* بازي با استقلال را چطور ارزيابي ميكني؟

بازي سختي است و استقلال روي دور نتيجه گرفتن است. همه تلاش خودمان را به كار ميگيريم تا بهترين نتيجه را به دست آوريم. اگر باشگاه اجازه بدهد و تمركزمان را از بين نبرد، ميتوانيم عملكرد خوبي برابر استقلال داشته باشيم.

* منظورت چيست؟

ما امسال در سايپا بيمهري زياد ديديم و مشكلات مالي، بازيكنان را كلافه كرده است. اميدوارم باشگاه بيش از اين تمركز بازيكنان را به هم نريزد و مشكلات مالي را رفع كند.

* به نظر تو مهمترين شاخصه تيم شفر چيست؟

من به دليل همزماني بازيها زياد بازيهاي استقلال را نديدهام و شناخت زيادي از خصوصيات استقلال بعد از آمدن شفر ندارم. البته آقاي دايي استقلال را براي ما آناليز خواهند كرد و شناخت كاملی از اين تيم پيدا خواهیم كرد.

* براي برد بازي ميكنيد يا مساوي هم راضيكننده است؟

ما قطعاً براي برد بازي خواهيم كرد. الان با استقلال همامتياز هستيم ولي بايد اين بازي را ببريم تا شرايط مناسبي در جدول پيدا كنيم.

* مثل اينكه تا حالا به استقلال گل نزدي؟

خير، من به پرسپوليس و استقلال گل نزدم اما برابر هر دو تيم پاس گل دادهام.

* فكر ميكني مقابل استقلال اين طلسم شكسته شود؟

دوست دارم اين طلسم شكسته شود و به استقلال گل بزنم ولي واقعيت اين است كه من بيشتر به موفقيت تيم فكر ميكنم و دنبال اهداف فردي نيستم. مهم اين است كه استقلال را ببريم و فرقي ندارد چه كسي گل بزند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی