نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرتضي كرماني مقدم از اينكه پرسپوليس فرصت خوبي براي ايجاد فاصله بيشتر بين خود و رقباي تعقيب كننده‌‌اش را از دست داد خوشحال نبود.

كرمانی مقدم: داور ترمز تيم برانكو را كشيد

 او به خبرورزشي درباره اردوي تيم ملي و اتفاقات بازي با نفت تهران حرف زد.

*بازي با نفت را ديديد؟

بازي يك گله بود! فكر نميكنم بيشتر از دو، سه توپ در كل 90 دقيقه روي دروازه بيرانوند آمده باشد. با اين همه نفت اينقدر خوب دفاع ميكرد كه اگر بازي تا صبح هم ادامه مييافت گل نداشت.

* چرا پرسپوليس افت كرده است؟

هر تيمي بود اين اتفاق برايش ميافتاد. تيمي كه 11 نفره دفاع ميكند گل بخور نيست.

* اما پرسپوليس در سه بازي اول دور رفت 9 امتياز گرفت ولي حالا 5 امتياز بيشتر دشت نكرده!؟

اين به خاطر خستگي بچههاست. همه تيمها نيمفصل به تعطيلات سه، چهار روزه رفتند و تمريناتشان را سبك كردند ولي برانكو وقت اين كار را نداشت. بازي عقب افتاده و جام حذفي پشت هم برگزار شدند و در نهايت يك بازي هم كه به 120 دقيقه رفت و تيم را از پا انداخت.

* اشتباهات داور در اين تساوي نقشي داشت؟

روي خطاي دوم حتم دارم پنالتي بود! داور با آن اشتباه ترمز تيم را كشيد وگرنه برد خوبي به دست ميآورد چون با يك گل نفت جلو ميآمد و دفاعش باز ميشد.

* پس هواداران نگران نباشند؟

نه! پرسپوليس با اين نفرات و اين همه انگيزه قطعاً به قهرماني دوباره ميرسد. پرسپوليس فاصله خوبي با تيم دوم و سوم دارد و در ادامه نيز با رفع خستگي حتماً بهتر نتيجه ميگيرد. پارسال هم دور برگشت كمي بدتر نتيجه گرفت ولي قهرمان شد.

* قبول داريد بازي مهمي را از دست داد؟

البته اگر در اين بازي برنده ميشد خيلي به نفعش بود. بيشتر شدن فاصله، اطمينان خاطر مهمي به تيم ميداد كه البته نشد ولي مهم نيست.

* با حضور مليپوشان در اردوي ريكاوري تيم ملي موافق بوديد؟

البته كه موافقم. الان بهترين تيم ايران در اختيار كيروش است كه او هم بهترين نتايج را با اين تيم به دست آورده و بايد به او اعتماد كرد تا دوباره تيم ملي را به نتايج خوب برساند. اگر در اين روزها به كيروش كمك نكنيم وقتي تيم نتيجه نگرفت ديگر فايدهاي ندارد. الان وقت همراهي با تيم ملي است كه 5 ماه بعد بازي دارد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی