نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک برزیلی بارسلونا در گلزنی فراتر از انتظار ظاهر شده است.

آمار خیره‌کننده گلزنی پائولینیو

به گزارش خبرورزشی، در جريان بازي روز يكشنبه بارسلونا مقابل لوانته بود كه پائولينيو بار ديگر مهارتهاي فوقالعاده فوتبالياش را به نمايش گذاشت. او در اين بازي خانگي موفق شد گل سوم و پاياني بارسا را در ورزشگاه نوكمپ به ثمر برساند تا تيمش با نتيجه صفر-3 در بازي هفته هجدهم لاليگا به پيروزي برسد.

نكته جالب توجه در مورد گلهاي پائولينيو اين است كه او اكثر گلهايش را با ربودن توپ از بازيكنان حريف در محوطه جريمه آنها به ثمر ميرساند و از اين حيث، تخصص خاصي در زدن اين سبك گلها دارد. البته اين گل در نتيجه همكاري خوب بازيكنان بارسا به ويژه مسي و سوارس بود كه در نهايت او توانست دروازه اوير، دروازهبان لوانته را باز كند.

گل پائولينيو در لحظات پاياني و وقتهاي اضافه نيمه دوم بازي از راه رسيد تا او از نظر گلزني در دقايق نود به بعد بازيها، بتواند آماري مشابه آمار گلزني راموس در لحظات پاياني بازي را به نام خودش ثبت كند. در حقيقت اين سومين باري بود كه او بعد از دقيقه نود براي تيمش به گل رسيد و اين گل، هفتمين گل پائولينيو با پيراهن بارسلونا در رقابتهاي اين فصل لاليگا بود.

گلهاي پائولينيو بعد از دقيقه 90 بازي:

دقيقه 92 در بازي با اتلتيكبيلبائو

دقيقه 90 در بازي با لگانس

دقيقه 93 در بازي با لوانته

حالا او نامش را در ليست گلزنان برتر اين فصل بارسا در لاليگا ميبيند. آمار و ارقام پائولينيو جالب توجه و تماشايي است. او تا به اينجاي فصل 17 بازي براي بارسا برگزار كرده و مجموعاً 922 دقيقه در زمين بوده و به طور ميانگين در هر بازي 4/0 گل به ثمر رسانده است.

در بازي يكشنبه اعضاي خانواده پائولينيو هم در ورزشگاه بودند و گلزني اين ستاره برزيلي را از نزديك تماشا كردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی