۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به فاصله کوتاه تا شروع لیگ قهرمانان آسیا توانستند دژ دفاعی محکمی را تشکیل دهند.

سوژه روز | دژ جذاب استقلال و پرسپولیس در 10 بازی اخیر + آمار

به گزارش خبرورزشی، استقلالی ها با درخشش سیدحسین حسینی توانستند عملکرد بی نظیری داشته باشند. آنها که فصل را با یک بحران بزرگ آغاز کرده بودند، در 10 بازی گذشته از لیگ تنها دو گل دریافت کردند. این یک رکورد فوق العاده برای آبی ها به نظر می رسد. حتی حسینی توانست با بسته نگه داشتن دروازه اش به مدت 872 دقیقه متوالی، رکورد جاودانه ای را در فوتبال ایران به نام خود ثبت کند. رکوردی که به این زودی شکسته نمی شود. 
پرسپولیس نیز آمار خط دفاع عجیب و البته جذابی دارد. سرخپوشان تهرانی در 10 بازی گذشته خود تنها یک گل دریافت کرده اند؛ همان گلی که در دقیقه 90 بازی با فولاد توسط رحیم زهیوی و با اشتباه فاحش علیرضا بیرانوند رقم خورد. این آمار برای پرسپولیس با خط دفاعی که به دستور سیدجلال حسینی کار می کند و حق کوچک ترین اشتباهی ندارد به دست آمده و البته بیرانوند که انصافا در دو، سه بازی از جمله دیدار با سپیدرود و پارس جنوبی جم توانست عملکرد خوبی از خود بروز دهد. 
دژ مستحکم سرخابی ها در حالی با این قدرت شکل گرفته که هر دو تیم باید تا حدود یک ماه دیگر راهی لیگ قهرمانان آسیا 2018 شوند و آنجا، قدرت دفاعی مهم ترین اسلحه برای وینفرد شفر روی نیمکت استقلال و برانکو ایوانکویچ روی نیمکت پرسپولیس خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی