نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال پرسپولیس با کسب 23 امتیاز از 11 بازی آینده اش می تواند قهرمانی خود را مسجل کند.

پرسپولیس تنها 23 امتیاز تا قهرمانی فاصله دارد!

به گزارش خبرورزشی، فصل هفدهم 11 هفته دیگر به اتمام می رسد و هنوز 33 امتیاز برای تیم ها باقی مانده تا با کسب آن، تکلیف قهرمانی، کسب سهمیه آسیا و ماندن در لیگ یا سقوط به دسته پایین تر را روشن کنند. 
پرسپولیس با کسب 44 امتیاز، صدرنشین لیگ شده و با تیم دوم یعنی فولاد خوزستان به 11 امتیاز اختلاف دست یافته است. تیم سوم یعنی پارس جنوبی جم با صدرجدول 12 امتیاز فاصله دارد، تیم چهارم یعنی ذوب آهن 15 و استقلال و پیکان 28 امتیازی نیز با 28 امتیاز در رده های پنجم و ششم جای گرفته اند و تا رسیدن به صدر جدول نیازمند کسب 16 امتیاز دیگر هستند. 
با این حساب، جدی ترین رقیب پرسپولیس برای کسب قهرمانی، تیم فولاد به شمار می رود. اگر این طور محاسبه کنیم که فولاد در 11 هفته پیاپی به پیروزی برسد (که این موضوع کمی محال به نظر می آید)، با 33 امتیاز حاصل از این بردها به عدد 66 امتیاز خواهد رسید. پس پرسپولیس نیازمند رسیدن به 67 امتیاز برای قطعی کردن قهرمانی اش نیاز دارد. به معنای دیگر، پرسپولیس تنها کافی است از 11 بازی آینده اش، 23 امتیاز دیگر بگیرد و کار را تمام کند. 
تیم برانکو جدا از آن که قدرتمند، جذاب و تهاجمی بازی می کند، خوش شانسی هایی هم می آورد و همین امر نیز کمک شایانی به سرخپوشان در جهت صدرنشینی کرده است. حالا آنها با 23 امتیاز به صورت قطعی قهرمان می شوند  و این در صورتی است که در ادامه لیگ، تیم هایی مثل فولاد خوزستان، پارس جنوبی جم و سایر رقبا پتانسیل آن را دارند که امتیازات دیگری را از دست بدهند که این امر، کار پرسپولیس را راحت تر می کند و شاید سرخپوشان با امتیازی نزدیک به 60 نیز قهرمانی شان را قطعی کردند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی