۰
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شكست برابر نفت آن هم در تهران آخرين ضربه‌اي بود كه به نيمكت متزلزل يحيي گل‌محمدي در تراكتورسازي وارد شد تا سقوط اين نيمكت زودتر از آنچه تصور مي‌شد، رقم بخورد.

فرمان تراكتور در دستان مربيان تركيه‌ای

به گزارش خبرورزشی، سرمربي جوان تراكتورسازي بعد از سپري كردن نيمفصل نخست با انبوهي از مشكلات و بحرانها اميدوار بود با باز شدن پنجره زمستاني و پايان محروميت جذب بازيكن جديد از سوي فيفا بتواند تيمي باب ميل براي برآورده كردن انتظارات هواداران پرشمار تبريزي بسازد اما تحركات چشمگير اين باشگاه در جذب سربازهاي ليگ برتري توأم شد با اوجگيري اختلافات ميان يحيي و مديريت تا بيانيهها و مصاحبههاي دو طرف زمينه قهر شديد ميان آجورلو و گلمحمدي را فراهم كرد اما با اين وجود يحيي تيم را براي بازي با نفت تهران همراهي كرد تا شكست غيرمنتظره ۲ بر صفر مقابل تيم انتهاي جدولي پايتخت آخرين ضربه را محكمتر از هميشه به گلمحمدي و دستيارانش وارد كند.

در شرايطي كه باشگاه تراكتورسازي در روزهاي اخير پيرامون شايعات و اختلافات رقم خورده ترجيح داد سكوت اختيار كند و واكنشي نشان ندهد بعد از شكست برابر نفت تحركاتي كه از چند روز قبل براي تغييرات گسترده روي نيمكت آغاز شده بود شدت بيشتري به خود بگيرد. آجورلو مديرعامل تراكتورسازي كه همواره از مصطفي دنيزلي به عنوان يكي از مربيان مورد علاقه خود نام برده بود اين بار هم درست مثل مقطع مديريت در پاس تهران نام پيرمرد تركيهاي را در صدر گزينههاي مد نظرش براي جانشيني يحيي قرار داد اما برخي اتفاقات و مسائل پشت پرده در تبريز باعث شد تا دستاندازهايي در راه ورود اين مربي پابه سن گذاشته به تبريز رقم بخورد. در اين بين گمانهزنيها در خصوص مذاكرات جدي باشگاه با گزينههاي داخلي نيز مزيد برعلت شد تا سرانجام مديران تراكتورسازي به صورت غيررسمي واكنش نشان دهند. در اين واكنش غيررسمي گفته ميشود آجورلو رسماً حضور مربي ايراني به عنوان جانشين احتمالي گلمحمدي در نيمكت تراكتورسازي را تكذيب كرده و مدعي شد تنها مربي خارجي هدايت احتمالي تيم را در دست خواهد گرفت.

در روزهايي كه اختلافات مديرعامل و سرمربي تراكتورسازي علني شد بسياري از محافل نام مربيان جواني همچون جوادنكونام را براي هدايت تيم تبريزي بر سر زبانها انداختند در حالي كه آجورلو و معاونانش در كادر مديريتي باشگاه روي عقد قرارداد با مربي خارجي و لزوماً تركيهاي برنامهريزي كرده بودند. گزينه اول آنها نيز مصطفي دنيزلي بود اما در اين گير و دار مديرعامل باشگاه يك گزينه ديگر هم به عنوان آلترناتيو براي پيرمرد تركيهاي مد نظر داشت كه پالسهاي اوليه براي اين مربي نيز ارسال شد. آرتورسالام مربي صاحب نام فوتبال تركيه با سابقه هدايت بشيكتاش و چند باشگاه بزرگ اين كشور ديگر گزينهاي است كه سران تراكتورسازي مد نظر دارند تا هدايت تيم در نيمفصل دوم ليگ برتر همينطور ليگ قهرمانان آسيا را به يكي از اين دو نفر بسپارند. يكي از نزديكان باشگاه با تأييد اين تحركات گفت: «دو نماينده تراكتورسازي در چند روز گذشته بارها مذاكراتي با دو مربي به خصوص دنيزلي داشتند اما هنوز به توافق كلي نرسيده و چانهزنيها ادامه دارد. مسلماً اگر بنا به تغييرات باشد يك مربي خارجي روي نيمكت خواهد نشست كه هيچ بعيد نيست نام او تا يكي دو روز ديگر معرفي شود».

مكث

مصطفي دنيزلي گزينه اصلي تراكتوريها چندي پيش در گفتوگو با شبكه NTV تركيه پيرامون فوتبال ايران از حضور در ورزشگاه يادگار امام تبريز به همراه پرسپوليس به عنوان يكي از بهترين خاطراتش نام برد كه اين مصاحبه محبوبيت او نزد طرفداران تبريزي را دو چندان كرده است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی