نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ بعد از بازی استقلال تهران و همنام خوزستانی درباره خطای جپاروف روی بازیکن حریف اظهار نظر کرد و بعد از صحبت‌های او کمیته انضباطی حکم به محرومیت 30 روزه و در ادامه یک جلسه‌ای هافبک ازبکستانی داد و این اتفاق باعث ناراحتی استقلالی‌ها از سرمربی کروات پرسپولیس و البته مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شد.

شفر: مثل اینکه آقای برانکو رئیس کمیته انضباطی است

به گزارش خبرورزشی،اما پنجشنبه وینفرد شفر در محل برگزاری نشستهای خبری سازمان لیگ با دیدن عکس برانکو روی جلد یک روزنامه یاد اتفاقات اخیر افتاد و در حضور نمایندگان رسانهها به یکی از مسئولان سازمان لیگ گفت: ظاهراً این آقا (برانکو) رئیس جدید کمیته انضباطی است! آیا شغل او مربیگری نیست؟ آنقدر مسئله جپاروف را بزرگ کردند و مرتب خطای بازیکن استقلال را پخش کردند تا محروم شود! چطور میشود وحید امیری پایش را روی مچ پای بازیکن حریف گذاشت و لگد کرد اما هیچکس به آن توجه نکرد و حرفی هم نزد؟ چرا برانکو این موضوع را در مصاحبهاش اعلام نکرد؟

پیرمرد آلمانی فنجان چای را برداشت، کمی نوشید و خندان ادامه داد: تلویزیون مرتب خطای سرور جپاروف را در طول یک هفته نشان داد و درباره او صحبت هم شد و جالب اینجاست که او را به خاطر خطای غیر عمد محروم کردند اما اگر یک بازیکن با مشت به صورت بازیکن حریف بزند و خودش هم بگوید این کار را کردم، آن وقت معلوم نیست با او چگونه برخورد کنند.

شفر رو به خبرنگاران کرد و با حالتی گلایهآمیز گفت: شما مرتب در رسانهها به موضوع جپاروف اشاره کردید ولی هیچکس روی خطای امیری مانور نکرد؛ یعنی خطای این بازیکن را ندیدید؟

مدیر رسانهای استقلال به سرمربی این تیم گفت حرفهایی که میزنید در رسانهها نوشته میشود بلکه شفر کوتاه بیاید اما این مربی جدی گرفت: جداً؟ ایرادی ندارد! واقعیت را باید گفت.

شفر در بخشی از صحبتهایش گفت: به من گفتهاند در تلویزیون اینطور نشان دادهاند که برانکو پس از پایان بازی پرسپولیس و نفت تهران به این دلیل داور را هل داده که نشان دهد چطور بازیکن او را هل دادهاند اگر کسی به بازیکن مشت بزند برای اینکه نشان دهد که به او مشت زدهاند باید مشت بزند؟

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی